וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה לצפות הערב בהשקות של סמסונג ו-HTC?

1.3.2015 / 10:02

שתי הכרזות צפויות הערב בכנס המובייל בברצלונה: HTC תציג את ה-One M9 וסמסונג תכריז על המכשיר החדש שלה. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת

צילום מסך

HTC וסמסונג יכריזו על מכשירי הדגל שלהם היום בערב, וכמעט הכול כבר דלף לאינטרנט. סרטון חדש של ערוץ היוטיוב Unbox Therapy (אותו ערוץ שחשף לראשונה את מכשירי האייפון 6 פלוס מתקפלים) מציג את מכשיר הגלקסי החדש כמעט במלואו. חוץ מהתנסות פיזית עם המכשור והתנסות עם ממשק הטאץ' וויז החדש, שלפי הדיווחים יהיה רזה הרבה יותר מבחינת תוכנות ופיצ'רים, המראה כולו נחשף.

מדובר במסך בגדול 5.1 אינץ' ברזולוציה של 1440 X 2560, מעבד 8 ליבות עם מהירות של 3 ג'יגה-הרץ (לא של קוואלקום), 3 ג'יגה בייט של RAM (נתון שיכול להשתנות) ומצלמה אחורית בעלת 20.1 מגה-פיקסל.

אבל את כל זה כבר ידענו, החידוש הוא האישור על קיומם של שני דגמים, שלפי הסרטון יקראו גלקסי S6 וגלקסי S6 Edge (שמות שעלולים להשתנות), כאשר גרסת ה-Edge תכיל שני קצוות מעוגלים (אחד מכל צד) של המסך, אך חוץ מזה החומרה תהיה זהה לגרסה הרגילה של הגלקסי S6.

העיצוב החדש כולל זכוכית משני צדי המכשיר כאשר מסביב יעטר את המכשיר פס אלומיניום ממש כמו האייפון. כיוון שמאחורי המכשיר יש גוף זכוכית חזק (גורילה גלאס 4) המכשיר יהיה הגלקסי הראשון שאין אפשרות לפתוח את המכסה האחורי שלו, אין בטרייה ניתקת ואין אפשרות להרחבת זיכרון. אין ספק שסמסונג מקריבה חלק מהנתונים (כמו בטרייה ניתקת) שייחדו את המכשירים שלה תמורות מראה פרמיום.

עוד מידע מעניין הוא שהמכשיר יגיע עם אפשרות להטענה אלחוטית מהקופסה, כנראה עם המטען שמצורף. וחיישן טביעת האצבע נהיה חיישן של לחיצה במקום החלקה.

כל הפרטים בשידור חי ולייב, בלוגניג בוואלה! TECH הערב מ-19:30.

HTC - רב הגלוי על הנסתר

כאשר רוב הפרטים של מכשיר ה-HTC כבר דלפו לרשת
לא נשאר הרבה מלבד העיצוב. סרטון חדש שעולה הישר מברצלונה מראה השוואה בין דגם ה-M7 מ-2013, ה-M8 משנה שעברה ודגם ה-M9 שיוכרז אוטוטו.

מהסרטון עולה שהעיצוב של מכשיר ה-M9 זהה כמעט לחלוטין ל-M8 למעט שינוי מרכזי אחד: המצלמה. כמו שכבר דלף, המצלמה תהיה באיכות של 20.1 מגה-פיקסל ומצלמת ה"אולטרא-פיקסל" שטובה בעיקר לסרטוני וידיאו וצילום בתאורה חלשה עברה לקדמת המכשיר.

עוד ניתן לראות שכפתור ההדלקה עבד לצד של כפתורי הווליום וכעת הם נפרדים. כמו בגלקסי, מערכת ההפעלה לא הוצגה. בנוסף למכשיר ה- M9 צפויה החברה להוציא גם שעון נפרד שיתמוך במערכת ההפעלה של אנדרואיד וגם במערכת ב-iOS. עוד פרטים הערב.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג
  • htc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully