וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקיץ הזה תלבשי שעון

1.3.2015 / 16:04

טים קוק רוצה שהשעון של אפל יחליף את מפתחות האוטו, מוטורולה תתן לכם לעצב לבד, הסיניות מצטרפות למשחק ו-LG כבר מוכנה לדור הרביעי. שוק השעונים מעביר הילוך

פרסומת לשעון של אפל על אייפד. יוטיוב, צילום מסך
הפרסומת לשעון של אפל שהופיעה באייפד/צילום מסך, יוטיוב

השעון של אפל עוד מעט כאן. הוא אמור להיות מוצג לעולם, על כל דגמיו, באירוע של אפל ב-9 למרץ. השעון צפוי להגיע בשני גדלים (הקטן יותר עבור נשים), ואפל צפויה להציג שלוש סדרות שונות: רגיל, ספורט ויוקרה. בראיון של מנכ"ל אפל, טים קוק, למגזין הבריטי "טלגרף", אמר קוק שלמרות שהיום אנשים רואים מעט סיבות לקנות את השעון, הוא צופה שהוא ישמש לדברים נוספים בעתיד, כמו שעשה האייפון. קוק צופה לשעון תכניות גדולות בתחום הרכב: "השעון נועד להחליף את המפתחות ברכב ואת הגוש הגדול הזה שמוצמד אליהם (האימובולייזר)".

גם בתחום השיווק אפל מעבירה הילוך כאשר פרסומות לסדרת היוקרה של השעון Edition עלתה למגזין האופנה "ווג" בגרסה המודפסת ובגרסת האייפד. לא בטוח שלאפל מגיע קרדיט על התעוררות השוק, אבל בימים האחרונים, מאז שנחשף תאריך ההכרזה שלה, החלו לצוץ ברשת סרטונים, תמונות ומידע לגבי שעונים חכמים של יצרניות חדשות וישנות. חלקן מפתיעות.

Huawei

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה לא רע בכלל Huawei Watch/מערכת וואלה!, צילום מסך

שני סרטוני פרסומת של החברה הסינית Huawei שעוד לא נכנסה לתחום השעונים עלו לרשת. הסרטון הראשון מציג קצת את העיצוב אך בעיקר את השימושיות של השעון. לא נראה בהם שום דבר חדש כי המערכת תהיה אנדרואיד Wear שכבר מיושמת על שעונים רבים בתעשייה. לפי הסרטון השעון עוד לא פועל עליה כאשר תמונות של הממשק כאילו "מודבקות" על יד הפרזנטור באמצעות תוכנת עריכה ולא זזות באופן אחיד כשהוא מזיז את היד.

בסרטון השני לעומת זאת ישנה השקעה על העיצוב. השעון נראה עגול וקטן יחסית, כאשר Huawei מדגישים שיש חשיבה גם על נשים, שפחות מעדיפות להסתובב עם שעונים גדולים ועבים על היד. נכון לשעה זו החברה הסירה את הסרטונים, אולם אתר droid-life.com הצליח להוציא כמה צילומי מסך יפים. Huawei צפויה להציג עוד מהשעונים בהכרזה שלה ב-MWC בברצלונה.

LG

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
LG G WATCH/מערכת וואלה!, צילום מסך

חשפה היום את שעון ה-LG Watch Urbane LTE. למי שמתבלבל, לשעון הקודם שהוצג רק לפני שבוע קראו LG Watch Urbane. מדובר בשעון החכם הראשון שתומך בדור 4. מעבר לחיישנים הרגילים כמו קוצב לב, ברומטר, מצפן, ג'ירוסקופ השעון מצויד גם בתוכנה לזיהוי קול הכולל תרגום מובנה ושירות תשלומים מבוסס NFC.

השעון יכיל סוללה בעלת 700 מיל-אמפר, מעבד סנאפדראגון במהירות 1.2 ג'יגה-הרץ והוא ירוץ על מערכת ייחודית של LG שתתבסס על שרידי המערכת של פאלם ה-WebOS והשליטה בה תתבצע עם כפתורים בצד המכשיר כמו הפבל, עוד פרטים יחשפו בקרוב בברצלונה.

עוד באותו נושא

LG הכריזה על ה-LG Watch URBANE

לכתבה המלאה

מוטורולה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוטו 360 של מוטורולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדרך להפוך את אחד השעונים היותר מוצלחים לעוד יותר אישי. תוכנת ה-Moto Maker משמשת כיום לבחירה אישית של חלקי סמארטפון הדגל של החברה ה-Moto X, כאשר ניתן לבחור צבעים לחלקים האחוריים וגם הקדמיים של הטלפון.

המגזין Wired מדווח שהחברה עתידה לצרף גם את שעון ה-Moto 360 לשירות כאשר המשתמשים יוכלו לעצב לעצמם שעון באופן מלא עם בחירת צבעים לרצועה, פנים והמסגרת של השעון כאשר צבעים יוקרתיים כמו "שמפנייה זהב" יעלו תוספת.

השוויצרים

שוויץ ידועה בשעונים היוקרתיים שלה, וכאשר השעון הזול בסדרת היוקרה Edition של אפל צפוי לעלות 1,200$ נראה שהחברות הגדולות Frederique Constant ו-Alpinaמרגישות שגם הן צריכות להיות חכמות.

הגישה ה"חכמה" שלהן היא קצת שונה כאשר השעון יהיה ללא מסך משל עצמו ורק הטלפון שיהיה מצוות עליו יהיה החכם. השעונים יתפקדו יותר כמו צמידי ספורט מאשר שעונים חכמים של ממש, אך זה לא מפתיע כאשר הטכנולוגיה מאחוריהם היא של חברות שייצרו את החומרה של הצמיד של נייק ו-Jawbone. לסדרת השעונים החכמה יקראו Swiss Horological Smartwatches והיא צפוייה לעלות בסביבות ה-1,300$ שזה קצת מעל מחיר הבסיס לשעונים "טיפשים" מאותו יצרן.

שעון חכם אחר שאמור להגיע לשוק במאי-יוני הוא הגרסה החדשה של פבל, Pebble Time, שממשיך לצבור הון בקיקסטארטר וכבר חצה את סכום הגיוס של הפרויקט המקורי, וחצה בסוף השבוע את רף ה-11 מיליון דולר.

תשאלו את סירי

אז מה כדאי לקנות? אם תשאלו את העוזרת האישית של האייפון, סירי, מה הכי כדאי לרכוש. התשובה מבחינתה היא חד משמעית:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משוחח עם סירי/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • שעון חכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully