וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HTC הכריזה על One M9, וחשפה קסדת מציאות וצמיד חכם

אף אחד לא ממש הופתע מההכרזה על ה-One החדש, אחרי שהכל המידע עליו כבר נחשף לפני התערוכה, אבל הכניסה של HTC לשוק המציאות המדומה הצליחה להפתיע. דיווחים מאירוע HTC בוועידת המובייל בברצלונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכשיר ה-HTC One M9_Gold_3V/מערכת וואלה!, צילום מסך

HTC חושפת את מכשיר הדגל החדש שלה - One M9, אם אפשר לקרוא לזה חשיפה. כל מפרט המכשיר, תמונות ואפילו סרטונים בו הוא מוצג דלפו עוד לפני שנפתחו דלתות מרכז הכנסים בברצלונה בו החברה הכריזה עליו באופן רשמי.

One M9 הוא עדכון לא מהפכני בעליל למבנה ומפרט של המכשיר הקודם בסדרה, אשר הושק אשתקד. זהה כמעט לחלוטין מבחינת המבנה, מעט עבה יותר אפילו, מקודמו - השינוי החיצוני הבולט ביותר ב-M9 הוא העברת מקש הכיבוי לצידו של המכשיר מחלקו העליון. שינוי מבורך, אך לא מלהיב.

ובכל זאת, מדובר בבשורות טובות מאוד לחובבי סמארטפונים הפועלים על אנדרואיד. הבעיה גדולה ביותר של שני הדורות ה-One הקודמים הייתה המצלמה המוזרה של HTC, שויתרה על מספר מגהפיקסלים לטובת פיקסלים גדולים יותר, אשר היו אמורים לספק ביצועים טובים יותר בתאורה בעייתית. התוצאה הייתה מצלמה מהגרועות בקטגוריה - טעות בלתי נסלחת בעידן הסלפי. היא עדיין כאן, ב-M9, המצלמה הזו, אך הועברה לצידו הקדמי של המכשיר. בצידו האחורי יש כעת מצלמת 20 מגהפיקסל סטנדרטית, ומאחוריה טכנולוגיית עיבוד תמונה של HTC שהייתה טובה מאוד גם קודם.

מעבר לכך, יש במכשיר עדכונים סטנדרטיים עבור מכשיר דגל של 2015: עיבוד חזק יותר (ערכת השבבים Snapdragon 810 של קוואלקום), סוללה חזקה יותר, 3 ג'יגבייטים של זכרון.

One M9 הוא, על פניו, מה ש-HTC צריכה כיום. טלפון חזק, יפה, נטול גימיקים ונטול חוסרים מעצבנים במפרט שלו. האם זה יספיק לה כדי להפוך לתחרותית יותר? את זה אפשר יהיה לנחש בצורה טובה יותר אחרי יותר זמן עם המכשיר, ולדעת באמת אחרי שמכונת השיווק של HTC תכנס לפעולה והמכירות תחלנה.

HTC One M9_Gold_PerL. רני רהב,
HTC One M9_Gold_PerL/רני רהב

מדמים מציאות

אם את M9 ראינו עוד לפני האירוע, ושמענו עליו הכול, הכרזה נוספת של HTC הצליחה להישמר בסוד עד האירוע. לאחר שסמסונג ו-LG נכנסו לתחום המציאות המדומה באמצעות קסדות שמשתמשות במכשירי דגל שלהן כבמסכים, גם HTC נכנסת לתחום, אבל בצורה שונה. לא מדובר בשיתוף פעולה עם Oculus - חברה השייכת לפייסבוק ונחשבת למובילה בתחום, כי אם עם Valve.

אם אתם גיימרים, השם Valve מוכר לכם. מדובר באחת מחברות המשחקים המוכרות והמוערכות ביותר בתעשיה. לאחר שפתחה את חנות המשחקים המקוונת Steam לפני עשור, והפכה למובילה בתחום הזה, מרוויחה Valve סכומי עתק שאת חלקם היא משקיעה בניסיון להיכנס לתחומים חדשים. בשנה שעברה, הכריזה החברה כי היא עובדת עם יצרני מחשבים על SteamBox - מחשבים מבוססי-לינוקס שמיועדים להיות תחליפי קונסולות ולעמוד במרכז מערכת הבידור הסלונית. Valve גם מפתחת בקר משחקים משלה, וכבר שנים שאנו שומעים כי בחברה נעשית עבודה על מציאות מדומה.

לשיתוף הפעולה בין Valve לבין HTC קוראים Vive. מדובר בקסדת מציאות מדומה ושני בקרי משחק, 70 חיישנים ווידאו בקצב רענון של 90 הרץ. גרסת המפתחים של הקסדה תושק באביב, וב-HTC מבטיחים גרסה צרכנית עד סוף השנה. ב-HTC משתפים פעולה עם מספר חברות משחקים, ועם חברות כמו גוגל, HBO ואולפן הסרטים Lionsgate.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
HTC Vive_White. רני רהב,
קסדת HTC Vive/רני רהב

ההכרזה השלישית של HTC בתערוכה רלוונטית פחות לקהל הרחב. מדובר בצמיד כושר עם GPS מובנה - פרי שיתוף פעולה עם חברת בגדי הכושר UnderArmour. הצמיד, HTC Grip שמו, מצוייד במסך קמור, ומשתמש בשירות של UnderArmour כדי לאפשר לכם לעקוב אחר אימונים, להשוות מידע עם אנשים אחרים וכו.

HTC Grip and HTC One M9. רני רהב,
HTC Grip לצד ה-M9/רני רהב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully