וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת הסלולר: סוני עם טאבלט וסמארטפון עמידים למים

צחי הופמן, ברצלונה

2.3.2015 / 13:21

הסמארטפון M4 Aqua מגיע עם מסך HD בגודל 5 אינץ' וברזולוציית של 1280 על 720 פיקסלים. הטאבלט אקספריה Z4 Tablet מגיע עם מסך 10.1 אינץ' ברזולוציה גבוהה של 2K

.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
M4 Aqua, עמיד למים במחיר סביר/מערכת וואלה!, צילום מסך

חטיבת המובייל של סוני נמצאת בקשיים, אבל זה לא מה שמנע ממנה להשיק מוצרים חדשים בתערוכת הסלולר MWC, שנפתחה היום (ב') בברצלונה. סוני הציגה את ה-M4 Aqua.

מדובר בסמארטפון שמחירו יעמוד על 300 אירו והיכולת המעניינת שלו היא עמידות למים, שאומנם קיימת מספר שנים בדגמי הדגל של החברה, אבל לא בסמארטפון המתומחר ברמת המחיר הזו. חידוש במכשירי סוני, הוא היעדר כיסוי לאזור הטעינה במכשיר, כך שלא צריך לסגור מכסה לפני שנכנסים עם הסמארטפון לבריכה. מדובר ביכולת חשובה במכשיר, כי זו בעיה שגרמה לצרכנים רבים להפוך את הטלפון ללא שמיש, לאחר שיצאו לשחות עם הסמארטפון, כאשר הכיסוי שלו לא סגור.

ה-M4 כולל סוללה המחזיקה לטענת החברה יומיים של שימוש (קיבולת של 2400 מיליאמפר/שעה), מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת לוליפופ ומצלמה עם חיישן 13 מגה פיקסל.

המעבד הוא מסוג סנפדרגון 615 של קוואלקום, בעל 8 ליבות ב-64 ביט. מדובר בשני מעבדי 4 ליבות במהירות 1.5 ו-1 ג'יגה הרץ עם 2 ג'יגה זיכרון, נפח אחסון של 8 או 16 ג'יגה (תלוי בגרסה) והרחבה בעוד 32 ג'יגה באמצעות כרטיס זיכרון. המסך HD מגיע בגודל 5 אינץ' וברזולוציית של 1280 על 720 פיקסלים.

ה-M4 תומך ברשתות סלולר מדור 4 והוא מתוכנן להיות מושק במדינות שונות בעולם באביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טאבלט עמיד למים

סוני אומנם לא חשפה את סמארטפון הדגל שלה - אקספריה Z4, אבל היא כן הציגה את הטאבלט דגל שלה - אקספריה Z4 Tablet. מדובר בטאבלט המגיע עם מסך 10.1 אינץ' ברזולוציה גבוהה של 2K. כמו שאר דגמי הדגל של סוני, גם הדגם הזה עמיד למים.

חובבי הגיימינג, ישמחו לגלות שה-Z4 מציע את טכנולוגיית Remote Play של סוני, המאפשרת לתקשר באופן אלחוטי עם קונסולת המשחקים של החברה - פלייסטיישן 4. היכולת הזו מציעה להמשיך לשחק משחקים מהפלייסטיישן דרך הטאבלט, כאשר נמצאים באותה רשת WiFi. ניתן לתפעל את המשחק עם השלט הרחוק של הפלייסטיישן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Xperia Z4 Tablet/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטאבלט שוקל 393 גרם בגרסה הכוללת גם מודם סלולרי מדור 4, העובי עומד על רק 6.1 מ"מ. המעבד הוא 8 ליבות 64 ביט מסוג סנפדרגון 810 במהירות 2 ג'יגה הרץ עם 3 ג'יגה זיכרון, נפח אחסון של 32 ג'יגה ואפשרות הרחבה באמצעות כרטיס (עד 128 ג'יגה). מערכת ההפעלה היא אנדרואיד לוליפופ. הסוללה מגיעה בקיבולת 6000 מיליאמפר/שעה, כאשר המצלמה מגיעה עם חיישן 8.1 מגה פיקסל.

ה-Z4 טאבלט יושק בעולם בחודש יוני הקרוב

  • עוד באותו נושא:
  • סוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully