וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון דאעש "הוציא חוזה" על ראשו של מייסד טוויטר

2.3.2015 / 15:59

בדאעש לא היו מרוצים מכך שטוויטר מוחק להם שוב ושוב את הפוסטים הקוראים לפעילים לבצע מעשי טרור. אז הם יוצאים למלחמה במייסד ג'ק דורסי ובחברת טוויטר כולה

דאעש מאיימים על חייו של מייסד טוויטר ג'ק דורסי. אתר רשמי http://justpaste.it/, אתר רשמי
צילום: מתוך אתר http://justpaste.it/אתר רשמי, אתר רשמי http://justpaste.it/

זה לא נעים כשמסירים לך פוסט בטוויטר, או כשחוסמים לך חשבון. זה אפילו מעליב. גם ארגון הטרור דאעש נעלב כשגילה שבטוויטר שוב ושוב חוסמים לו את החשבון, ומסירים לו סרטונים בהם הוא מנסה לגייס פעילים או קורא לתומכי הארגון ברחבי העולם לבצע מעשי טרור במדינתם. אז הוא הכריז מלחמה על טוויטר, וספציפית - על המייסד, ג'ק דורסי. כך מדווח אתר Buzzfeed.

פעילי הארגון העלו פוסט לאתר JUSTPASTE.IT, אתר המאפשר למשתמשים להעלות טקסטים ותמונות ללא צנזורה, אשר בו הם השתמשו עד כה להפצת מסרים, תמונות וסרטונים שאי אפשר היה להפיץ באתרים אחרים. בפוסט מופיעה תמונתו של דורסי, כשעליה מסומנת כוונת של רובה, ומתחתיה טקסט המזהיר אותו מפני מה שעלול לקרות לו. "אמרנו לך מההתחלה, זו לא מלחמה שלך!" נכתב שם, "עכשיו לא תוכל להגן על אנשיך, הם הפכו למטרה לחיילים ולפעילים שלנו! המלחמה הווירטואלית שלך בנו גרמה עכשיו למלחמה אמיתית שלנו בך!"

הפוסט אף קורא לתומכי דאעש ברחבי העולם לתקוף את טוויטר - החברה ואנשיה - בכל דרך אפשרית, "ואל תשאירו אף אחד מהכופרים הללו בחיים".

טוויטר מסרה לבאזזפיד את תגובתה ואמרה כי "מחלקת האבטחה שלנו חוקר את הנושא, בשיתוף עם גורמי אכיפה רלוונטיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully