וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק ברשת: עזרו לביבי להגיע לנאום בקונגרס

3.3.2015 / 16:01

צעירי המחנה הציוני יצרו משחק ובו ביבי צריך להגיע לנאום בקונגרס האמריקאי - כשבדרך הוא יורה במתנגדיו. מדובר בהמשך למשחק מלפני חודשיים, בו היה על ביבי להידחף לשורה הראשונה בעצרת הזיכרן בפריז

משחק בחירות חדש ברשת – דחוף ת'ביבי משגעים את אמריקה. http://www.hamahanehazioni.co.il/pushbibi2/, אתר רשמי
מתוך המשחק "דחוף ת'ביבי: משגעים את אמריקה"/אתר רשמי, http://www.hamahanehazioni.co.il/pushbibi2/

צעירי "המחנה הציוני" העלו לרשת משחק תעמולתי חדש שלועג לבנימין נתניהו - "דחוף ת'ביבי: משגעים את אמריקה". המשחק מבוסס על הסערה שהתעוררה סביב נסיעתו של נתניהו לארה"ב כדי לנאום בקונגרס נגד הסכם עם איראן, ומציג אותו כדמות שמפלסת דרכה באלימות לכיוון הבית הלבן. "עזרו לביבי לחמוק מהמתנגדים, להגיע לנאום בקונגרס ולהרוס את היחסים עם ארצות הברית!" נכתב בתחילת המשחק.

במשחק דמותו של ביבי רצה לעבר הבית הלבן, כשבדרך מפריעים לה אנשים כמו ג'ון קרי, הילארי קלינטון וברק אובמה. על השחקן "לירות" במתנגדים בעזרת לחיצה על מקש הרווח או הקליק בעכבר, וכך לשגר לעברם דפים ועליהם ציור הפצצה המפורסם של ביבי. בין אם ביבי מגיע לייעודו או לא, התוצאה זהה ומופיעה שקופית "כשביבי מנצח כל השאר מפסידים".

משחק מחשב – דחוף ת'ביבי. http://hooliganspro.co.il/push_bibi/, אתר רשמי
מתוך המשחק הקודם, "דחוף ת'ביבי"/אתר רשמי, http://hooliganspro.co.il/push_bibi/

הגולשים הגיבו בשעשוע למשחק, גם אם לא תמיד הסכימו עם המסר. אחד הגולשים למשל עשה צילום מסך שלו "יורה" באובמה במשחק, וכתב: "איזה כיף, הגשמתם לי את החלום!!! לחסל את האנטישמי שמסכן את שלום המדינה שלנו".

המשחק הוא המשך של משחק שפורסם לפני חודשיים בשם "דחוף ת'ביבי", שגם אותו יצרו צעירי המחנה הציוני. המשחק ההוא נוצר בעקבות השתתפותו של נתניהו בעצרת הזיכרון לקורבנות פיגוע שרלי הבדו בפריז, ומטרתו הייתה ללעוג לניסיונתיו של נתניהו להידחף לשורה הראשונה. במשחק היה על השחקן לפלס את דרכו של ביבי מבעד לצועדים בעצרת ולהגיע לשורה הראשונה לפני שהזמן נגמר. גם שם, כשנגמר הזמן מופיע הכיתוב "כשביבי מנצח, כול השאר מפסידים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully