וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדפדפן החדש של מיקרוסופט נחשף

4.3.2015 / 11:42

ספרטן נחשף בסרטון יוטיוב, כשהפיצ'ר העיקרי שלו הוא העוזרת הווירטואלית של מיקרוסופט, קורטנה. וגם: סוני פיתחה רמקול חכם שיילך אחריכם ו-WAZE תהיה מוטמעת במכשירי אנדרואיד. חדשות הטק

youtube

ועידת המובייל בברצלונה היא מקום טוב להציג בו חידושים בתוכנות שעדיין נמצאות בבדיקה, כמו במקרה של ווינדוס 10.
בסרטון חדש שעלה לחשבון היוטיוב WinBeta, נחשף הדפדפן החדש ש - Spartan - מלואו (ראו סרטון למעלה).

כבר בהתחלה ניתן לראות את השינוי העיצובי ואפילו את מהירות התגובה. הדפדפן (למרות שהוא בגרסת בטא) עולה מהר, מתפקד באופן חלק הרבה יותר מהאקספלורר המיושן, והוא מזכיר יותר את גוגל כרום.

בלב לבו של הדפדפן נמצאת קורטנה, העוזרת החכמה של מיקרוסופט (כמו סירי של אפל). קורטנה "חיה" בשורת הדפדפן, והיא יכולה לסמן למשתמש מתי יש איזה מידע שהיא רוצה להעביר לו. בסרטון אפשר לראות שכשהגולש נכנס לאתר של מסעדה איטלקית, קורטנה "קופצת" לספר לו על פרטי העסק ועל דרכי הגעה למקום (כנראה באמצעות Bing Maps). כשהגולש נתקל במילה שהוא לא מבין, או רוצה לקבל עליה עוד מידע, הוא מסמן את המילה והחלון של קורטנה מיד מופיע בטאב קטן נפרד בצד ימין של הדפדפן, לא מזיק ולא מפריע לגלישה עצמה.

ספרטן כרגע בגרסאות בדיקה ואינו פתוח לקהל הרחב, עוד פרטים ייחשפו בהמשך.

הרמקול החכם של סוני יעקוב אחרי המשתמשים

רמקול חכם של סוני - BSP60. sonymobile, אתר רשמי
מתוך האתר sonymobile/אתר רשמי, sonymobile

בזמן האחרון הרמקולים מתחילים להיות חכמים מדי. אחרי הרמקול החכם של אמזון, Echo, שנועד בעיקר לעזור לנו לרכוש דברים, מגיע הרמקול של סוני - ה-BSP60.

מדובר ברמקול שהוא למעשה שלוחה של העוזרת הווירטואלית של אפל, סירי. כשתאמרו את המילים "okay speaker", הרמקול יעבור למצב האזנה, נוכל לנהל איתו שיחות ואף לקבל מידע על מזג האוויר, הלו"ז היומי ועוד. אבל זה לא הכול: הרמקול הוא בצורת כדור קטן עם גלגלים, וכשנתרחק ממנו - הוא ייסע אחרינו כמו כלבלב נאמן.

הרמקול יעלה כ-300 יורו - יקר יותר מה-Echo, וצפוי להגיע לשוק במחצית השנייה של 2015.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

WAZE תהיה מובנת בתוך אנדרואיד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חדשות גדולות לסטרארט-אפ הישראלי WAZE. האתר TechCrunch מדווח שענקית הניווט, שגוגל רכשה בסכום של מיליארד דולר, ככל הנראה יהיה מובנה בתוך מכשירי האנדרואיד החדשים.

הדבר קצת תמוה, כיוון שעד כה גוגל רק לקחה מהתוכנה מידע כמו עומסי תנועה, והטמיעה אותם בשירות המפות שלה, אך ייתכן שגוגל רוצה לתת בחירה נוספת למשתמשיה. אם המהלך ייצא לפועל, סביר שנשמע על כך עוד בכנס המפתחים בסוף מאי, כאשר WAZE תופיע בגרסת לוליפופ הבאה או בבאה אחריה.

הילארי קלינטון הפרה כללי אבטחת מידע

הילארי קלינטון בפורם סבן , דצמבר 2012. רויטרס
קלינטון/רויטרס

אף אחד לא אוהב להשתמש במייל של העבודה. הוא מסורבל, הוא לא נוח ונראה שהאפליקציות שמיועדות לשימוש שלו רק רוצות לפגוע בעובדים ולא לעזור להם. מזכירת המדינה לשעבר הילארי קלינטון גם חשבה כך, כאשר השתמשה במייל האישי שלה לצרכי העבודה, ובכך הפרה כללים בסיסים של אבטחת המידע של ארה"ב. כך לפי הדיווח של הניו יורק טיימס.

מיילים של הממשלה הם מסוג state.gov, והם הרבה יותר מאובטחים משירותי דואר כמו למשל ג'ימייל, והכלל אומר שניתן להשתמש במייל האישי רק אם אין שום אלטרנטיבה אחרת.

הסיפור מתפרסם בזמן שקלינטון צפויה להתמודד לנשיאות ב-2016, והמתחרים מתחילים לפשפש בעברה ולחפש טעויות. ייתכן שהיא תצטרך לענות על שאלות לא פשוטות בדרכה (שוב) לבית הלבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully