וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת: רובוט היברידי - שואב אבק וגם ניגוב רטוב

צחי הופמן

5.3.2015 / 8:37

דגם MR6803 של חברת Moneual כולל מתקן למילוי מים ומטלית מיקרופייבר שנשארת רטובה - הרובוט שואב קודם את האבק ומיד מנגב את האזור ששאב

Moneual , דגם MR6803. צילום: יחצ, גלובס
Moneual , דגם MR6803/גלובס, צילום: יחצ

יצרנית השואבים הרובוטיים Moneual מדרום קוריאה איננה מותג ידוע בישראל. לאחרונה היא החלה למכור את הרובוט הראשון שלה בארץ, ה-MR6803 - רובוט היברידי, המציע גם שאיבת אבק וגם ניגוב רטוב של הרצפה.

דו-שימושיות: שואבי אבק רובוטיים הם לא דבר חדש, וגם רובוטי ניגוב רצפות אפשר למצוא בשוק (איי רובוט Braava 380), אבל רובוט המשלב בין שתי היכולות הוא בהחלט דבר יעיל. כדי ליהנות מהיכולת הזו, הרובוט מגיע עם מגש עגול שמלבישים על החלק התחתון של הרובוט (ניתן להסיר בקלות).

המגש כולל מתקן למילוי מים ומטלית מיקרופייבר. הרובוט מטפטף טיפות מים בזמן העבודה, כך שהמטלית נשארת רטובה. הרובוט יודע לשאוב וגם לנגב את הרצפה בו-זמנית (הוא קודם שואב את האבק ומיד מנגב את האזור ששאב). התוצאה טובה: הרובוט מסיר אבק שנדבק לרצפה ולכלוכים שונים, אך חבל שהוא משאיר מעט סימני ניגוב על הריצפה, בעיקר מהגלגלים. יש אנשים שזה יפריע להם יותר ויש שפחות.

שאיבה: אפשר לוותר על ניגוב רטוב ולהפעיל את הרובוט רק במצב שאיבה. הרובוט קצת רועש, אבל מבצע את השאיבה בצורה מוצלחת מאוד. הוא יודע להבחין ברהיטים ולא להיתקע בהם, וכמעט שאין צורך להרחיקו מחפצים.

תפעול: צריך לפרגן ל-Moneual וגם ליבואן הידור, שמביאים מוצר עם ממשק בעברית, כשהכוונה היא להתראות הקוליות של הרובוט, הנשמעות גם בעברית ולא רק בשפות זרות (למשל, התראה על כך שהמברשת הראשית התמלאה בשערות או שהסוללה התרוקנה). הרובוט פשוט לתפעול והוא כולל שלט רחוק, אבל מכיוון שיש לו מספר רב של יכולות, יש צורך להיעזר בחוברת ההוראות.

אחד הדברים שהפריעו לנו הוא שכאשר רוצים להשתמש ביכולת תכנות מראש, ניתן לקבוע רק שעה קדימה או הפעלה בכל יום, ללא יכולת לקבוע ימים מסוימים. כמו כן, לא מצאנו דרך לשנות את שעת ההפעלה המתוזמנת, אלא רק רק הפעלה יומית בשעה שהמשתמש הפעיל את היכולת הזו. הרובוט לא מגיע עם קיר וירטואלי, המיועד לחסום את הגעתו לאזורים מסוימים בבית.

סוללה: זמן העבודה של הרובוט הוא שעתיים (לפי נתוני יצרן).
בשורה התחתונה: ה-MR6803 עומד יפה בתחרות מול יריבים כמו איי רובוט או ניטו, ונהנה מיתרונות של חיישנים טובים בעת השאיבה ושל ניגוב רטוב.

מחיר: 3,200 שקל.

ציון: 9.

  • עוד באותו נושא:
  • שואבי אבק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully