וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 אפליקציות לפורים

5.3.2015 / 9:28

פורים מגיע רק פעם בשנה, אבל בעזרת האפליקציות האלה תוכלו להרגיש את אווירת החג לפחות עד שנה הבאה. הסלפי שיהפוך אתכם לטרול, זומבים ועד עשן מובנה לקריאה במגילה

שוב הגיע פורים ואין לכם תחפושת. לא בטוח שבכלל בא לכם לצאת מהבית. נו? בשביל מה יש לכם מכשיר חכם שממלא משאלות? אספנו לכם 5 אפליקציות לסמארטפון שיעזרו לכם לשים את התמונה שלכם ברשת החברתית ולהראות הכי שמחים בלי למרוח טיפה אחת של צבע על הפרצוף או להתחפש. חג שמח.

1. האפליקציה שתחפש אתכם

סלפיט, סלפי, selfit, אפליקציה ישראלית. selfit, אתר רשמי
זה לא שהסלפי שאתם מצלמים ברגיל הרבה יותר טוב/אתר רשמי, selfit

בואו נודה בזה, אם עברתם את גיל 21, כנראה שלשקוד כל שנה על רעיון חדש לתחפושת כבר לא ממש עושה לכם את זה. אבל בכל זאת, יש פייסבוק וטוויטר ואינסטגרם - איך תוכלו להעביר את החג בשלום בלי להעלות תמונות שלכם בתחפושת מגניבה? Selfit, אפליקצית מציאות-רבודה ישראלית, תקל עליכם את העבודה.

Selfit מאפשרת לקשר את הסלפי שלכם בשלל אביזרים וירטואליים, ולחפש את עצמכם לסייבורגים, טייסים, צוללנים, שדים, מכשפים ומה לא. כתסיימו להתחפש תוכלו לשלוח את התוצאה לכל החברים ולזכות ללייקים. או אינפרודים.
האפליקציה חינמית, אך אביזרים מסויימים עולים כסף.

זמין לאייפון בלבד: לחצו להורדה.

2. האפליקציה שתזמבר אתכם

גוגל פליי The Walking Dead Dead Yourself. The Walking Dead,
אני רוצה כזה!!/The Walking Dead

תזמבר, מלשון זומבי כמובן. מתים על זומבים אבל לא בקטע של להתאפר במשך שעות כדי להפוך את עצמכם למתים-חיים משכנעים? האפליקציה הרשמית של סדרת הטלוויזיה Walking Dead תאפשר לכם להפוך את עצמכם לזומבים משכנעים למדי, להוסיף אביזרים ורקעים ואז לשתף את התמונות לרשת-חברתית-זומביתית שנמצאת בילט אין בתוך האפליקציה.

חינם לגמרי אך דורש חיבור מהיר לאינטרנט כדי להוריד בזמן אמת את כל האפשרויות. זמין לאייפון ולאנדרואיד.

הורדה לאייפון
הורדה לאנדרואיד

בונוס למי שבכל זאת רוצה להתאפר כמו זומבי: ביום שבת, בתשע בערב, בפינת הרחובות קינג ג'ורג' ושדרות בן-ציון בתל אביב יוצאת לדרך ה-Zombie Walk שכבר הופכת למסורת. מומלץ.

3. האפליקציה שתרעיש לכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שקשקו כאילו אין מחר, כי תכל'ס מחר כבר לא תצטרכו אותה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פורים כבר כמעט עבר ועדיין לא קניתם רעשן או נפץ להטריד איתו את מנוחת השכנים החרדתיים? אל חשש! הסלולרי שלכם יכול להפוך לרעשן דיגיטלי שיעשה רעש בלתי נסבל כל פעם שתנערו את המכשיר. מהאפליקציות שרלבנטיות בערך ליום אחד בשנה.

מי היה מאמין שכל הטוב הזה הוא לגמרי בחינם! וישראלי! קח את זה, המן הרשע! זמין לאייפון ולאנדרואיד בגרסאות קצת שונות, אבל העיקרון זהה.

להורדה לאייפון
להורדה לאנדרואיד

4. האפליקציה שתקריא לכם את המגילה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האמת, הפיצ'רים למטה בהחלט מצליחים לרענן את הטקסט הישן/מערכת וואלה!, צילום מסך

כבר שכחתם למה בכלל חוגגים את פורים? חנויות האפליקציות מלאות בגרסאות דיגיטליות של מגילת אסתר, שיזכירו את כל מה שצריך לדעת על פורים. בדרך כלל גם בתוספת של ציורים, אפקטים קוליים, תרגום לאנגלית ועוד ועוד.

חלק מהאפליקציות חינמיות (בחרתי 2 חינמיות כשרות לגולש) ואחרות עולות כמה שקלים - מומלץ פשוט להכנס לחנות האפליקציות הקרובה לביתכם, לחפש "מגילת אסתר" ולבחור את המתאימה לכם. רק אל תשכחו להצטייד קודם באפליקצית הרעשן, כדי שתוכלו להצטרף איתה במקומות הנכונים.

להורדה לאייפון
להורדה לאנדרואיד

5. האפליקציה שתהפוך אתכם לשקופים

99% מהדרך לתחפושת טובה זה רעיון אחד מבריק. בשנת 2011 בחור צעיר בשם מארק רובר עלה על דרך מעולה להתחפש לאדם עם חור פתוח ופעור באמצע הבטן. במקור הוא השתמש בשני אייפדים בשביל זה, אבל אפשר להשתמש גם בסמארטפונים לצורך העניין.

הרעיון די פשוט: לוקחים חולצה, גוזרים אותה משני הצדדים ומדביקים אליה את האייפדים/סמארטפונים כך שהמסך שלהם פונה החוצה. דואגים לנקב חור קטן בשביל המצלמות הקדמיות של שני המכשירים, ואז מקשרים ביניהם בשיחת וידאו, באמצעות אפליקציות כמו Facetime או Skype. התוצאה, כמו שאפשר לראות פשוט מגניבה.

אם יש לכם הזמנות למסיבת פורים בעוד שעתיים ועדיין אין לכם רעיון לתחפושת - זו אחלה דרך לסובב את הראשים של כולם במינימום השקעה. אל תודו לנו, תודו למארק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully