וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת ההכרזה: איך ייראו האפליקציות בשעון של אפל?

5.3.2015 / 13:58

וגם: משחקי Xbox יעבדו במשקפיים של מיקרוסופט, יונקאי משחררת אפליקציית נעילת רכב ואינסטגרם מכניסה פרסומות. חדשות הטק

איך ייראו אפליקציות בשעון של אפל?. watchaware, אתר רשמי
איך ייראו אפליקציות בשעון של אפל?/אתר רשמי, watchaware

עדיין לא נמאס לכם מחדשות על השעון של אפל? אז עד שהוא יוכרז רשמית עם כל הפרטים, המחירים, האקססוריז והאפליציות תצטרכו לסבול עוד קצת. למרות שהיו כמה ניחושים בעבר, עדיין לא ידוע איך ייראו אפליקציות על השעון החדש. האתר watchaware עיצב מראה אפשרי של אפליקציות כמו טוויטר ופינטרסט, ואפילו אפליקציית פלוצים שבלחיצה על השעון האייפון מפליץ. שימושי.

לחובבי האופנה יש את האתר mixyourwatch, המאפשר לראות את השעון בצבעים וברצועות השונות שלו. באירוע ההכרזה עצמו ייתכן שיתווספו עוד רצועות למאגר, בייחוד לגרסת היוקרה Edition.

אפל בינתיים מתחילה להעלות באנרים של האירוע שלה, במרכז ירבה בקליפורניה, קצת לפני ה-9 למרץ, אנחנו נעביר אותו במלואו אליכם, ביחד עם ארה"ב.

משחקי Xbox יעבדו במשקפיים של מיקרוסופט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משקפי Hololens/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיקרוסופט הדגימה לתקשורת בדלתיים סגורות את המשקפיים המיוחדים החדשים שלה, ה-Hololens, ביחד עם הגרסה של ווינדוס 10. מתברר שבעתיד נוכל גם לשחק בהם משחקי Xbox, כך נחשף במהלך כנס ה-GDC בסן פרנסיסקו, כאשר העורך הראשי של האתר Windows Central צייץ: "וואו! Xbox יביאו משחקים ל-Hololens".

עדיין לא ברור אם ואילו משחקים קיימים יעשו את המעבר, אך מיקרוסופט מתכננת לתת את הכלים למפתחים שיפתחו בעצמם משחקים למשקפיים באפריל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפליקציית Blue Link של יונדאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

סירי, תנעלי לי את האוטו

החזון של טים קוק היה שהשעון של אפל ישמש לדברים נוספים מלבד הצגת השעה, וגם יפתח לנו את האוטו. בתחום הזה, נראה שחברת יונדאי הקדימה אותו: החברה הציגה את אפליקציית Blue Link לסמארטפונים עוד לפני זמן מה, וכעת היא מביאה אותה גם לשעונים שמריצים אנדרואיד Wear.

תפעול האפליקציה בשעון עובד כמו בסמארטפון, כאשר ניתן ללחוץ על הפעולה הרצויה כמו נעילה, פתיחה או התנעה של הרכב, ואף להפעיל את הפעולות על ידי פקודות קוליות. האפליקציה בשעון דורשת ציוות לאפליקציה באנדרואיד, ותפעל על רכבי יונדאי שתומכים ב-Blue Link.

לינק להורדה

ייתכן שקוק ינצח בסופו של דבר, שכן הבלוג צרפתי exclu-01net מדווח שגוגל עובדת על עדכון לאנדרואיד Wear שיאפשר לו לעבוד על מכשירי ה-iOS. פרטים נוספים יחשפו בכנס המפתחים של גוגל, אך למקרה שנגמרת הבטרייה עדיף שיהיה גם מפתח אמיתי בכיס.

אינסטגרם בוחנת פרסומות מיוחדות לשירות שלה

אינסטגרם תמיד הייתה אמונה על פשטות: מצלמים, מתייגים, מהאשטגים ושוכחים. כעת היא מנסה להטמיע פרסומות בדרך לא פולשנית למשתמשים.

החברה חשפה היום באתר הרשמי שלי את שירות ה"קרוסלה". השירות יאפשר למפרסמים להציג מספר תמונות של החברה או של המוצר, ולתת למשתמשים ללחוץ על התמונות כדי להגיע לאתר החברה.

הפיצ'ר לא זמין כעת למשתמשים הרגילים, אך ניתן להעריך שאם הוא יתקבל יפה זה עשוי לקרות. בפייסבוק למשל, האמא ואבא של אינסטגרם, קשהכבר היום להעריך מהו פוסט של חבר ומה פרסומת. הפיצ'ר החדש יופיע בפיד בשבועות הקרובים והוא עלול להופיע במפר וריאציות כאשר החברה בודקת מה הכי מתאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully