וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת מתגייסת לטובת אב שאיבד את אשתו לאחר שילדה רביעייה

9.3.2015 / 7:08

אריקה מוראלס מתה מסיבוך לאחר שילדה שלוש בנות ובן. בעלה, קרלוס, נותר לטפל ברביעייה שלהם לבדו. כעת הרשת התגייסה כדי לעזור לו לממן את הטיפול בהם ואספה כבר למעלה מ-300 אלף דולר

רביעיית מורלס. צילום מתוך אתר המימון gofundme, אתר רשמי
הרביעייה המדוברת/אתר רשמי, צילום מתוך אתר המימון gofundme

קרלוס מורלאס מתעורר כל בוקר כדי לטפל בשני התינוקות בני החודשיים שלו, וממשיך את היום בבית החולים אצל שני התינוקות הנוספים שנולדו לו ולאישתו אריקה, שמתה לפני כחודש וחצי אחרי שילדה רביעייה. מלבד התמיכה שמספקים לו החברים והמשפחה, שמנסים לסייע לקרלוס במצב הבלתי אפשרי אליו נקלע, יותר מ-9,000 זרים כבר תרמו לקרלוס ולמשפחתו למעלה מ-320 אלף דולר, דרך אתר המימון GoFundMe.

"אני לא רוצה לפשל", אמר האב הנרגש למגזין TIME. "אריקה ואני תמיד רצינו ילדים, והרביעייה הזו היא ברכה, ואני חייב להצליח". אשתו אריקה מוראלס, סוכנת נדל"ן, נכנסה להיריון דרך הפרייה חוץ גופית, ומתה כאמור לאחר שילדה בניתוח קיסרי בגיל 36, לאחר שסבלה מהלם שגורם לאובדן דם חמור. קרלוס, בן ה-29, סיפר כי הלידה דווקא עברה בשלום, ואריקה התעוררה מההרדמה ולחצה את ידו. כמה שעות לאחר מכן הוא התעורר באמצע הלילה כשרופאים ואחיות נכנסו לחדרה וניסו להצילה, ללא הצלחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרלוס מוראלס עם הרביעייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרלוס ואריקה נפגשו במועדון לילה בסקוטסדייל, אריזונה, בשנת 2006, כשלדבריו לא הבינו אחת את השני. "היא לא דיברה אנגלית ואני לא דיברתי ספרדית, אבל הצלחתי לשאול אותה אם היא רוצה לרקוד והיא הסכימה", סיפר למגזין PEOPLE. דרכיהם נפרדו, אבל הם נפגשו שוב דרך חברים משותפים ונישאו שנה לאחר מכן. ההיריון הנוכחי לא בא להם בקלות והוא כלל מספר הפלות קודמות.

עוד באותו נושא

הרשת מתגייסת למען אב שנתן לבתו הגוססת מריחואנה

לכתבה המלאה

"לא יכול לחכות שהם כבר יגיעו הביתה"

כל אחד מארבעת התינוקות, קרלוס ג'וניור, טרייסי, פייסלי ואריקה, שקרויה על שם אמה, נולדו במשקל של קילו וחצי, אבל כעת, חודשיים לאחר לידתם הם כבר עומדים על משקל של כ-2,300 קילוגרם. בזמן שהתינוקות שלו מבריאים, כך גם קרלוס מתחזק. לדבריו, עם הזמן הטיפול בהם הופך קל יותר. "אני לא יכול לחכות שהם כבר יגיעו הביתה", אמר, "הפנים הקטנות שלהם מחדירות בי אומץ". באשר לאישתו קרלוס מודה כי "גם כשהוא מרגיש אבוד, היא עדיין נותנת לו כוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully