וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטריה שתסמס לכם אם שכחתם אותה

11.3.2015 / 18:59

נוהגי לאבד את המטריה? לא עוד. מהנדס אמריקאי פיתח מטריה חכמה שתזהה מתי אתם מתרחקים ממנה, ותסמס לכם לחזור לקחת אותה

מטריה חכמה DAVEK. קיקסטארטר, אתר רשמי
המטריה החכמה של DAVEK/אתר רשמי, קיקסטארטר

החורף בישראל כבר כמעט נגמר, אבל אתם בטח עדיין זוכרים את החווייה הכי נפוצה של יום סגריר: אובדן מטריה. אתם נכנסים איתה למשרד, מניחים מתחת לשולחן - ויוצאים בלעדיה. קופצים רגע לפיצוציה, מניחים את המטריה על הדלפק - ומשאירים אותה שם. נראה ששום חורף אינו שלם בלי שנאבד לפחות מטריה אחת, וניתקע חשופים בגשם, עד שבלית ברירה ניאלץ לקנות עוד אחת.

דייב צ'אנג, מהנדס מניו יורק, הכיר גם הוא את הבעיה, וגם החליט למצוא לה פיתרון: מטריה חכמה. או יותר נכון, מטריה נודניקית. מדובר במטריה שתסמס לכם התראה לסמארטפון אם התרחקתם ממנה יותר מ-10 מטרים. ככה זה נראה בסרטון של צ'אנג:

בידית של המטריה מותקן שבב LE מבוסס בלוטות'. לאחר שתתקינו את האפליקציה המתאימה, השבב מתקשר עם הסמארטפון שלכם, ואם המרחק בינו לבין הסמארטפון מגיע ל-10 מטרים, תקבלו התראה שאומרת "מטריה הושארה מאחור". כמובן, אפשר גם לכבות את ההתראות, למקרה שבכלל לא התכוונתם לקחת איתכם את המטריה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מטריה חכמה DAVEK. קיקסטארטר, אתר רשמי
השבב המותקן בידית/אתר רשמי, קיקסטארטר

החברה של צ'אנג, DAVEK, מייצרת גם מטריות לא-חכמות, אך גם הן נמכרות במחירים גבוהים ונחשבות איכותיות במיוחד בגלל העיצוב המיוחד שלהן, שנועד למנוע מהן להתהפך ברוח או להישבר. פיצ'ר ההתראות החכמות הוא גימיק חדש יחסית, וצ'אנג פתח עבורו פרויקט מימון בקיקסטארטר שיאפשר לו לשווק את המוצר להמונים. בינתיים הוא גייס מהגולשים כמעט חצי מהסכום שביקש - 22 אלף דולר.

אז אם גם לכם מתחשק מטריה שלא תתן לכם להתרחק ממנה, עדיין אפשר להצטרף לפרויקט, והלזמין דרכו את המטריה במחיר של 99 דולר. "לעולם לא תאבדו עוד את מטרייתכם", מכריז צ'אנג בסרטון הפרויקט. כמובן, בהנחה שלא תאבדו גם את הסמארטפון.

  • עוד באותו נושא:
  • מטריות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully