וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת אוזניות: Yoyo Buds

מיכל כהן ואורי דישון

17.3.2015 / 20:15

האוזניות מציעות פתרון זול במיוחד למשתמש הממוצע שרוצה להכניס קצת צבע לאוזניים. איכות הביצוע זה כבר סיפור אחר לגמרי

אוזניות YOYO. ליהי שורש,
דומות ליויו/ליהי שורש

הנה ציטוט מפתח מתוך "מבצע סבתא" בשביל לפענח דרכו את הביקורת שלנו על אוזניות Yoyo buds מבית Maxell הסינגפורית: "ב?300 שקל אתה רוצה גם כוח אמפראז'? יאללה תן גז לפני ברוך מאשפז אותך". במילים אחרות, מדובר במוצר זול, בשוק שלא חסרים בו גם מוצרי יוקרה, וככזה אין לצפות ממנו לעמוד בסטנדרט שלהם. מדובר בעלות תועלת, ואם שומעים באוזניות האלו והן נראות סבבה, אז זה פחות או יותר מה שהן אמורות לעשות ותנו גז.

לצד שני הפיצ'רים המרכזיים אך בסיסיים (מראה והשמעת צלילים) נציין שהאוזניות מצוידות במיקרופון פנימי המאפשר דיבור ושליטה במוסיקה והן מתיאמות לכל סוגי הסמארטפונים.
אלו לא אוזניות שעוטפות את האוזן אלא סיליקון שנדחף פנימה ומונע רעשי חוץ.

המארז אכן סימפטי ומזכיר את המשחק יויו (מכאן שם המוצר) אבל צריך לזכור שהוא ישאר במצב הזה רק עד שתוציאו את האוזניות ממנו. אחרי זה הוא פחות יעיל בלשמש קייס נשיאה לאוזניות.

אוזניות ליום יום

אוזניות YOYO. maxell, אתר יצרן
מגוון הצבעים הוא יתרון, הביצועים זה כבר סיפור אחר/אתר יצרן, maxell

אלו אוזניות ליום-יום. לא עבור מי שהסאונד חשוב לו אבל כן בשביל לבצע איתן פעולות שגרתיות של מענה לטלפון או להעביר נסיעה קצרה בדרך לעבודה. החוזקה שלהן היא לשמש תחליף לא יקר אבל טיפה יותר אופנתי עבור אוזניות הכפתור הרגילות שמקבלים עם הסמארטפון.

האוזניות מגיעות במגוון גדול של צבעים. הכבלים נשארים לבנים ברוב הגרסאות אבל האוזנייה עצמה והמיקרופון מקבלים קצת צבע. זה נחמד ויכול לדבר לקהל רחב של צרכנים, ובסך הכל מדובר במוצר יפה וקומפקטי. כולל כבל מספיק ארוך ועבה מהממוצע שמונע הסתבכות חוטים.

עד כאן הכל נשמע ורוד. אולם, הבעיות של ה-Yoyo מתחילות כשמנסים לשמוע בהן. האוזניות לא מחזיקות מספיק על האוזן ונאלצנו לדחוף אותן בכוח פנימה. התוצאה היא בידוד שמיעה מוחלט. נכון שזה לאו דווקא משהו רע בכשמדברים על אוזניות אבל כשזה ישר לתוך האוזן זה קצת פחות נעים.

גם שאר הביצועים מול אוזניות של Apple למשל באותו טווח מחיר לא מרשימים. בשמיעה תוך כדי נסיעה המוזיקה נשמעת בכלל לא רע, ובשל הבידוד המוגזם גם לא שומעים רעשי רקע. אבל כשמנסים להשתמש בהן עם הסלולרי היה קשה לבצע שיחה כמו שצריך. הקולות היו עמומים וכמעט בלתי אפשרי לשמוע את עצמך מדבר. אבל ב-65 שקל, אתם רוצים גם שישמעו כמו שצריך? לפעמים פשוט עדיף להראות קצת יותר טוב גם על חשבון ביצועים.

אוזניות Yoyo Buds משווקת בישראל על ידי סמיקום לקסיס, וזמינות לרכישה באתר שלהן או בחנויות אייבורי מחשבים ו-.KSP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully