וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב אצלנו? להעביר כסף לחברים דרך הודעה בפייסבוק

18.3.2015 / 13:33

פייסבוק מיישרת קו עם סנאפצ'אט ומוסיפה פיצ'ר בפייסבוק מסנג'ר המאפשר לשלוח סכומי כסף לחברים דרך הודעה רגילה. פשוט כמו לשלוח אמוג'י ומאובטח בסיסמא אישית. בינתיים רק בארצות הברית

העברת תשלום עם פייסבוק. פייסבוק, צילום מסך
ככה זה נראה/צילום מסך, פייסבוק

חברות המתמחות בשירותי מוסרים פופולריים כמו ווטסאפ או פייסבוק מסנג'ר נאבקות להישאר רלוונטיות, בעוד המשתמשים דורשים פיצ'רים חדשים כל הזמן. יש גבול כמו דברים אפשר לדחוף לשירות מסרים, ועדיין יש חידושים בתחום.

חברת פייסבוק הודיעה בחדרר החדשות הרשמי שלה שהיא מוסיפה שירות תשלומים ברחבי ארה"ב דרך הודעות המסנג'ר. הפיצ'ר הנוסף יאפשר למשתמשים לשלוח כסף אחד לשני בעזרת כפתור $ שמופיע באפליקציית האייפון והאנדרואיד ובגרסת המחשב האישי. ממש כמו שאפשר לשלוח אימוג'י או טקסט.המשתמשים צריכים להזין כרטיס ויזה או מאסטר קארד וניתן להעביר כסף בין אנשי השיחה.

לפי החברה, העברת הכספים מאובטחת וניתן להוסיף סיסמא נוספת רק לפיצ'ר. כך שאם ניתן את המכשיר לחבר הוא לא יכול לרוקן לנו את החשבון, וב-iOS יש אפשרות גם לנעילת הפיצ'ר עם טביעת אצבע. שירות התשלומים יחל בארה"ב בשבועות הקרובים ויגיע לשאר חלקי העולם בהמשך.

בכך מצטרפת פייסבוק לאפשרות העברת התשלומים שכבר השיקה סנאפצ'אט בנובמבר בשנה שעברה. הזדמנות טובה לצפות שוב בסרטון ההשקה המופלא שלהם:

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully