וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמארטפון הקעור של LG בישראל בסוף מארס - כמה יעלה?

צחי הופמן

19.3.2015 / 16:50

ה-G Flex 2 של LG מגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ' ומצלמה 13 מגה פיקסל עם יכולת מיקוד אוטומטי בטכנולוגיית לייזר. בשבועות הקרובים ינחתו כאן גם שני דגמי הגלקסי S6 של סמסונג וה-One M9 של HTC

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
LG G FLEX/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפאבלט (הכלאה של סמארטפון וטאבלט) המדובר של LG, דגם G Flex 2 יושק בישראל ב-29 במארס בחנויות הסלולר, בפלאפון ובאורנג'. מחירו יעמוד על 3,700 שקל והוא ימכר בצבעים אדום ארגמן וטיטניום.

הפלקס 2 הוצג לראשונה בתערוכת האלקטרוניקה הצרכנית CES בחודש ינואר בלאס וגאס. מדובר בממשיך דרכו של הג’י פלקס מהדור הראשון שנמכר גם הוא בישראל. הדגם החדש כולל צג בגודל 5.5 אינץ’ ולא 6 אינץ’ לעומת הדגם הקודם. המסך בג’י פלקס הראשון היה גדול ופנה לקהל לקוחות נישתי יותר, הדגם החדש מגיע עם רזולוציה גבוהה יותר - Full HD.

היתרון של מסך קעור מלבד הנושא העיצובי, הוא תחושה שאמורה להעצים את חוויית גודל המסך בצפייה בסרטים. עוד תועלת מהמסך הקעור - המיקרופון צמוד יותר לפה, ובכך מתקבלת איכות קול טובה יותר, ללא רעשים חיצוניים, בהשוואה למכשירים רגילים. עוד יתרון הוא בעמידות של המסך מפני נזקים. ב-LG טוענים שהפלקס 2 עמיד לנפילות ב-30% יותר מסמארטפון בתצורה רגילה. כמו כן, מידת הגמישות של המסך עד למצב שבירה, גבוהה ב-20% יותר מסמארטפון רגיל.

ב-LG משלבים בדגם החדש בדומה לדור הראשון את יכולת הריפוי העצמי, המאפשרת התמודדות עם שריטות בגב המכשיר. ב-LG שיפרו את יכולת זו, כך שהריפוי עובד בתוך שניות ולא דקות.

מבחינת חומרה, הפלקס 2 כולל מעבד 8 ליבות במהירות 2 ג’יגה הרץ ב-64 ביט של חברת קוואלקום, מדגם סנפדרגון 810. המכשיר גם כולל 2 ג’יגה זיכרון ונפח אחסון של 16, כולל אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס. בערכה בארץ מצורף כרטיס בנפח 16 ג'יגה (כרטיס סנדיסק, Class 10). משקל המכשיר עומד על 152 גרם, כאשר הסוללה בקיבולת 3000 מיליאמפר. הסוללה מאפשרת טעינה מהירה שלה - 50% בתוך 40 דקות.

מערכת ההפעלה של הפלקס 2 היא אנדרואיד בגרסה העדכנית - לוליפופ. המצלמה כוללת חיישן 13 מגה פיקסל עם יכולת מיקוד אוטומטי בטכנולוגיית לייזר, המאפשרת מיקוד מהיר (בדומה ל-G3), המצלמה הקדמית מגיעה עם חיישן 2.1 מגה פיקסל.

השבועות הקרובים צפויים להיות עמוסים מאוד בהשקות סמארטפונים חדשים. מלבד הג'י פלקס 2, צפויים לנחות בישראל גם שני דגמי הגלקסי S6 של סמסונג וה-One M9 של HTC.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully