וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל tv חדש יוכרז בקיץ

22.3.2015 / 15:04

הדור הבא יקבל שידרוג חומרה, שותפות תוכן וחנות אפליקציות יעודית. ובינתיים השעון של אפל מקבל תחרות מכיוון שוויץ וגוגל. חדשות הטק

צילום מסך

אפל מתכננת שדרוג לאפל tv. אפל כבר הכינה את הקרקע כשהורידה את מחיר האפל tv הנוכחי, וכנראה שבחברה מתוכננים לדור הבא. לפי דיווח של האתר 9to5mac, החברה מתכננת שדרוג רציני לקופסה החכמה שלה, עם הוספה של סירי, שינוי השלט וגם הממשק עצמו. נזכיר גם את שיתוף הפעולה עליו אפל הכריזה באירוע הכרזת השעון עם HBO, להבאת תכני החברה לשירות במוצרי אפל תחת הכותרת HBO NOW.

אך התוספת הכי גדולה תהיה כנראה הוספת חנות אפליקציות יעודית למכשיר ואולי כניסה רצינית, סוף סוף, של אפל לתחום הבידור הסלוני עם משחקים מיוחדים ובקר שליטה יעודי משלה. מהלך שחברות כמו סוני, Valve ומיקרוסופט מדברים עליו כבר שנים ואף חלקם חוששים ממנו.

למוצר צפוי גם עדכון חומרה בדמות שבב ה-A8 ומעלה, שדרוג משמעותי לעומת ה-A5 שיש היום, האפל tv החדש צפוי להיחשף במלואו בכנס המפתחים השנתי של אפל ביוני.

אינטל גוגל ו-TAG יוצאים להילחם בשעוני היוקרה של אפל

אינטל. פייסבוק אינטל ישראל, צילום מסך
שיתוף פעולה מעניין ליצירת גוש חוסם/צילום מסך, פייסבוק אינטל ישראל

עד לאירוע השקת השעון החכם הסתובבו לא מעט שמועות על המחיר של גרסת היוקרה Edition. ידיעות על המחיר לא פסקו גם לאחר ההשקה, וחלק מן הבכירים בתעשיית השעונים, כמו Swatch השוויצרים, הביעו את דאגתם מהאפשרות כי השוק שלהם יפגע.

שותפות חדשה בין גוגל, אינטל וחברת אביזרי האופנה השוויצרית היוקרתית Tag Heuer, מסתמנת כפעולת נגד לחששות האלו. לאינטל יש ניסיון עם תכשיטים, כמו עם הצמיד Mica, אך ל-Tag אין עוד שעון חכם בפורטפוליו. הבחירה באנדרואיד, עלולה להיות בעייתיות כאשר בינתיים היא מגבילה את השעון לפלטפורמה של גוגל. אין עוד מחירים או מידע נוסף על השעון. הצפי ליציאתו הוא ברבעון האחרון של השנה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

גוגל דואגת לנעול את המכשיר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בטיחות וגם חסכון סוללה פוטנציאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעוד גרסת לוליפופ מגיעה באופן הדרגתי נמוך יחסית למכשירי האנדרואיד, גוגל לא מחכה ומוסיפה פיצ'רים חדשים. האתר Android Police מדווח על פיצ'ר חדש שמתחיל להגיע לאט לאט למכשירים ששודרגו לגרסה 5.0 ומעלה, ומאפשר לנעול את המכשיר כאשר הוא לא ביד או בכיס של המשתמש.

האפשרות החדשה תשאיר את המכשיר פתוח כל עוד הוא ביד של המשתמש או בכיסו, וברגע שהמכשיר מונח על השולחן הוא ינעל. מסיבות ברורות כרגע המכשיר לא יכול להבחין באיזה יד משתמשת בו, כך שאם חוטפים את המכשיר מהיד או מעבירים אותו לחבר הוא ישאר ללא נעילה. הפיצ'ר מגיע בתור עדכון לשירותי Play Services app והוא יוצא בהדרגתיות למכשירים שתומכים בגרסה האחרונה.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully