וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולשים תרמו 15 אלף דולר כדי להציל חתול

24.3.2015 / 18:04

ארגון להצלת בעלי חיים בקנדה מצא חתול פצוע שעבר התעללות, ופתח פרויקט רשת כדי לממן את הטיפול בו. בתוך שלושה ימים תרמו הגולשים כ-15 אלף דולר

מימון המון ברשת להצלת ברוס החתול. gofundme, אתר רשמי
מתוך עמוד המימון של ברוס/אתר רשמי, gofundme

אתרי מימון המון משמשים בדרך כלל כפלטפורמה ליזמים, אך לא פעם הם נרתמים לטובת מטרות חברתיות ופרויקטים של התנדבות וסיוע. ביומיים האחרונים, למשל, התגייסו מאות גולשים לממן באתר gofundme טיפול רפואי בחתול שעבר התעללות - ואפילו אספו סכום גדול פי 3 ממה שהיה דרוש.

ביום רביעי שעבר, מצאו עובדי ארגון בעלי חיים ברג'ינה ססקצ'ואן, קנדה, חתול פצוע ברחוב. החתול - כבן שנתיים או שלוש - היה קשור בחוזקה בכל ארבעה רגליו עם סלוטייפ, מה שגרם לו נזק חמור לרגליים, לרקמות ולמחזור הדם. הם אספו אותו אליהם וטיפלו בו, והעניקו לו את השם "ברוס אולמייטי" (כמו שם הסרט של ג'ים קארי, "ברוס הגדול מכולם"). כשהתברר שהוצאות הטיפול בו הולכות להיות גבוהות במיוחד - בגלל הצורך בכריתת אחת הרגליים וטיפול בזיהומים שהתפתחו - פתח הארגון עמוד מימון באתר מימון ההמון gofundme, עם יעד של 5,000 דולר. כל דולר שייתרם מעבר לסכום הזה, לדבריהם, ייתרם לסיוע לשאר בעלי חיים במקלט של הארגון.

ואכן, בתוך שלושה ימים הסכום גוייס - ליתר דיוק, הוא גוייס פי שלושה:כ-15 דולר נאספו עד לרגע זה באתר. תמונתו של ברוס ורגליו החבושות כנראה נגעה ללבם של לא מעט גולשים, והיא זכתה ליותר מ-5,700 שיתופים בפייסבוק ולאלפי תגובות תמיכה. אמש פרסם הארגון פוסט בפייסבוק עם תמונה עדכנית של ברוס, המבשר על כך שהתחבושות שלו הוסרו, וכי הם חוקרים את המקרה ומבקשים מכל מי שיש לו מידע על התוקף לעדכן אותם בהקדם. "בשמו של ברוס, אנחנו רוצים להודות לכולכם על התמיכה המדהימה", כתבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully