וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסנן שיחות עם פייסבוק

24.3.2015 / 15:19

פיצ'ר שדלף חושף אפשרות לכאורה לסנן שיחות דרך אפליקציית פייסבוק וגם טוויטר מוסיפה יכולות לחסום תוכן לא רצוי. חדשות הטק

סינון שיחות בפייסבוק. פייסבוק, צילום מסך
בקרוב נוכל לסנן את האנשים שהעברנו להייד גם מלהתקשר אלינו אינשאללה/צילום מסך, פייסבוק

מארק צוקרברג כבר הודה שחברה בגודל של פייסבוק מנסה לעתים פיצ'רים חדשים על משתמשים בודדים לפני שהיא משחררת אותם לשוק. לפעמים פיצ'רים כאלו דולפים בטעות: אתר ה- Android Police, מדווח על פיצ'ר ניסיוני כזה בשם "טלפון", שדלף החוצה והופיע במכשירים של חלק מהמשתמשים באפליקציית פייסבוק בתור אפשרות התקנה של אפליקציה חדשה.

האפליקציה, לפי הדיווח, אמורה לסנן שיחות ממטרידים שבדרך כלל חסומים ולהראות מי מתקשר גם כאשר המספר לא מופיע ברשימת הקשר. ישנן אפליקציות אחרות שעושות את זה בחנות אך פייסבוק כנראה מעדיפה לפתח בעצמה.

הפיצ'ר שדלף אינו עובד כרגע, מה שמראה שכנראה מישהו בפייסבוק שלח אותו בטעות לבדיקת המשתמשים במקום לבדיקת העובדים. אם הפיצ'ר כן יגיע בסוף, אפשר להעריך שתהיה בעיה למשתמשי ה-iOS, שכן אפל לא אוהבת לאפשר לאפליקציות צד שלישי להחליף פיצ'רים קיימים או לעבוד במקביל אליהם, כך שפייסבוק יצטרכו לכרות מידע ממשתמשי האנדרואיד בלבד או למצוא פתרון חלופי.

גם טוויטר חוסמת

לוגו טוויטר. yes
דואגים למשתמשים המובילים שלהם - כנראה בצדק/yes

רשת חברתית אחרת שעובדת על חסימת משתמשים לא רצויים היא טוויטר, שהוסיפה הגנה מטרולים וספאמרים. בשלב זה רק עבור סלבס: מי שפעיל בטוויטר רואה לפעמים סימן וי כחול ליד שמות כמו אופרה ווינפרי, ריאנה או ביל גייטס, מדובר באישור שזהו משתמש רשמי ולא סתם מישהו שכתב "ביל גייטס" בתור שמו. זהו סימון שמקובל גם בפייסבוק ומקבלים אותו גם משתמשים דומיננטים.

פיצ'ר חדש, שהתגלה אצל המשתמשים עצמם כמו הבלוגר אניל אדאש, מאפשר למשתמשים הרשמיים (ב-iOS, כרגע אין לאנדרואיד) סינון איכותי ("quality filtering") אוטומטי בלחיצת כפתור של איומים, תוכן פוגעני, ציוצים כפולים וציוצים ממשתמשים בעלי חשבון חשוד. כי כאשר אתה סלבריטאי גדול או מנכ"ל חברה אין לך באמת זמן לעבור אחד אחד על כל הציוצים שלך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

רדיט מתרחבים אל הרשת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המילה אתר חדשות רציני עוד גדולה עליהם/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם אתר הקהילות רדיט בדרך להיות אתר חדשות ומקור מידע רציני? רדיט עברה מספר שינוים בחודשים האחרונים: בין אם מדובר במימון חדש של כ-50 מיליון דולר, או אפליקציה יעודית, כעת האתר ממשיך לחדש ומאפשר "לאמבד" (מלשון: EMBED) להעתיק ולהדביק תגובות ישירות מתוך הפורמים עצמם ולמקם אותם באתרים ברשת.

בבלוג החברה נכתב: "רדיט הוא לא רק מקור לחדשות ותמונות של חתולים, הוא גם בית למקום בו מתרחשים הדיונים הכי מעניינים באינטרנט". מעת לעת מגיעים דיונים ברשת לכותרות בכל העולם והתוספת החדשה תקל על הדיווח עליהם.

הפיצ'ר היה בבטא בחודשים האחרונים וכעת הוא זמין לכולם, אם כי חשוב לציין שפוסטים מבוססי זמן, כמו תלונות של חברות גדולות, או מידע שעלול לפגוע באחרים כן יכול להימחק לכן עדיין לפעמים יש צורך בצילום מסך.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully