וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את הסמארטפון בלי המסגרת

25.3.2015 / 10:45

תמונות של מכשיר סיני מציגות סמארטפון עם מסגרת דקה במיוחד. וגם: אפל מוסיפה תוכן לטלוויזיה וגוגל נערכת לכנס המפתחים. חדשות הטק

Oppo. androidpolice, צילום מסך
בקושי רואים מסגרת/צילום מסך, androidpolice

בשנה האחרונה מככבים מכשירים עם מסכים שונים ממה שהתרגלנו לראות בשוק, כמו המסך הקמור הנוסף של הסמסונג Note Edge או המסך הקעור של ה-LG G flex 2. התמונה החדשה של מכשיר Oppo חדש, כפי הנראה חברת בת של One PlusOne, היא לא שונה. האתר Android Police מדווח על מכשיר חדש של חברת Oppo הסינית שאין לו מסגרת בצדדים כמעט בכלל. בהסתכלות קרובה יותר מסתבר שיש לו קימור קל של מסך הזכוכית בצדדים ימין ושמאל מה שנותן את האשלייה של חוסר מסגרת.

המכשיר דק מאוד בהתאם למסורת החברה. המכשיר הקודם, ה-R5, היה בעובי של רק 4.85 מ"מ, אך לפי התמונות קשה להגיד עד כמה הוא דק. עוד פרטים יתגלו בהמשך, אך בין אם זה היורש של ה-One או לא, ניתן רק לקוות שהחברה שיפרה את שירות ההזמנות שלה והוא יהיה זמין לכולם בעת יציאתו.

אפל מרחיבה את המגוון באפל tv

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Apple tv, הגיע הזמן לחדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחרונה דווח כי אפל תשיק בקיץ גרסה חדשה של האפל tv. אף על פי שאין לכך אישור רשמי אפל ממשיכה במהלכים שיכולים לרמז כי זה אכן המצב. ראשית אפל הורידה את המחיר של הדור הנוכחי, מהלך שהחברה עושה תמיד בעת שחרור חומרה חדשה. כעת החברה מוסיפה עוד תוכן לשירות.

מי שפתח אתמול את האפל tv שברשותו גילה 3 ערוצים חדשים חינמיים לחלוטין: ערוץ ההרצאות של TED, ערוץ אוכל חדש בשם Tastemade וערוץ לצעירים דמוי MTV בשם Young Hollywood.

כל התוכן חינמי לחלוטין (TED תמיד היה) וזמין גם בארץ. בעוד שירות ה-HBO GO עדיין לא הגיע למכשיר, נחמד לראות תוכן מעודכן וחינמי שפועל גם בארץ.

עוד באותו נושא

אפל tv חדש צפוי להיות מוכרז בקיץ

לכתבה המלאה

גוגל i/o מתקרב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קינוט ארוך במיוחד בשנה שעברה וקארדבורד מתנה למשתתפים בסיום/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוגל מתחילה לשלוח הזמנות לזוכים בהגרלה לכנס המפתחים שלה, גוגל i/o 2015. כבר דווח שגוגל פתחה את הכנס למספר משתמשים שאינם מפתחים, והם יכלו לזכות במקום בכנס (לא חינם) דרך הגרלה.

האתר 9to5google מדווח שחלק מהמשתמשים שקיבלו את הזכייה בכרטיס הכניסה לכנס קיבלו התראה של מספר ימים לרוץ ולשלם לגוגל את ה-900$ עבור רכישה (300$ לסטודנטים), אחרת תוקף ההזמנה יפוג. גוגל אולי ממהרת לסגור את מימוש הזכייה, אך האירוע יתרחש רק בעוד חודשיים, בין ה-28 ל-29 במאי.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully