וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב תוכלו להטמיע סרטונים מפייסבוק באתרים חיצוניים

רועי גולדנברג

25.3.2015 / 21:21

הרשת החברתית תשיק גם שירות מסנג'ר לעסקים, שיאפשר צ'אט עם לקוחות באופן ישיר כולל אישורי הזמנות ועדכונים על משלוח מוצרים. כמו כן, היא משיקה שירות אנליטיקס לאפליקציות מובייל

מארק צוקרברג. צילום: רויטרס, גלובס
מארק צוקרברג ב-F8 אמש/גלובס, צילום: רויטרס

יותר מ-3 מיליארד סרטוני וידיאו נצפים מדי יום בניוזפיד של פייסבוק - זה הנתון שחשף אתמול (רביעי) מנכ"ל הרשת החברתית, מארק צוקרברג, עם פתיחת אירוע המפתחים השנתי של החברה. צוקרברג ובכירי פייסבוק הכריזו על מספר השקות, כשאחת המעניינות שבהן היא שלב נוסף בתחרות המתמשכת מול ענקית הווידיאו יו-טיוב מבית גוגל.

פייסבוק נכנסה בשנה האחרונה לתחום סרטוני הווידיאו, כשאפשרה להעלות סרטונים ישירות לתוך הניוזפיד, במקום להטמיע סרטונים מיו-טיוב ואף הוסיפה מונה צפיות (Counter) לצד הסרטונים, כעת היא מעלה הילוך. בצעד מתבקש למדי, פייסבוק תאפשר להטמיע סרטוני וידיאו מתוך הניוזפיד באתרים חיצוניים. בדרך זו היא קוראת תיגר על פיצ'ר שהיה קיים היום רק למתחרה יו-טיוב, כשהמטרה היא להפיץ באופן נרחב יותר את סרטוני הווידיאו שמועלים לרשת החברתית.

הכרזה מעניינת נוספת קשורה למסנג'ר של פייסבוק. החברה הודיעה כי תאפשר לבתי עסק לשלב את תוכנת הצ'אט הפופולרית בתוך עמודים עסקיים ברשת החברתית, כאמצעי תקשורת ישיר מול לקוחות וגולשים. מנהל תחום המסנג'ר בפייסבוק, דיוויד מרקוס, דיבר על הנושא במסגרת ראיון בלעדי שהעניק ל"גלובס" בחודש שעבר. "אנחנו מנסים להסתכל על התקשורת מול עסקים - זה מקום שבו המסנג'ר שלנו יכול להוות פתרון. אני מאמין שאם תיתן לעסקים את הכלים הנכונים, הם יוכלו לאמץ אותם במהירות", הוא אמר בראיון שנערך איתו במסגרת כנס DLD במינכן.

בין היתר פייסבוק משתפת פעולה עם חברות שילוח, כך שיוכלו לעדכן את הלקוחות שלהן דרך המסנג'ר עם אישורי הזמנה וזמני משלוח עתידיים. למסנג'ר של פייסבוק יש כיום 600 מיליון משתמשים והחברה מוסיפה עוד ועוד פיצ'רים לשירות ההודעות הפופולרי. בין היתר השיקה לחברה אפשרות להעברת כסף בין חברים, אפשרות לשתף במיקום המשתמש, העברת סרטוני וידיאו ועוד.

בנוסף, היא הודיעה על שיתופי פעולה עם מפתחים חיצוניים שיטמיעו אפליקציות על-גבי המסנג'ר כדי להעשיר את חוויית השימוש. אחת החברות הללו, כפי שנחשף ב"גלובס", היא הסטארט-אפ הישראלי Magisto. הכרזה נוספת התייחסה למפתחי האפליקציות, כשהחברה סיפרה כי באמצעות מערכת פרסום האפליקציות המובנית והמצליחה שלה היא הובילה כבר למיליארד התקנות אפליקציות שהגיעו ישירות מפרסום בפייסבוק. בעקבות ההצלחה, הסבירה החברה כי היא החליטה להשיק שירות אנליטיקס לאפליקציות, שיאפשר למפתחים מידע נרחב על אופן השימוש של הלקוחות באפליקציות שלהם, תדירות השימוש ועוד.

פייסבוק גם הציגה מערכת מתקדמת של תגובות לתוכן שמתפרסם באינטרנט. בדרך זו, כל התגובות על סיפורים באתרים כמו האפינגטון פוסט או באזפיד על סיפורים שונים שנעשו באמצעות חשבון פייסבוק, יוצגו גם בצמוד לאותם סיפורים כשהללו ישותפו דרך הרשת החברתית.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully