וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשסירי פגשה את ברבי

31.3.2015 / 18:15

גרסה חדשה של הבובה המפורסמת תצטרף לטרנד האינטרנט של הדברים ותאפשר דיאלוג של ברבי עם הילדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בובת ברבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אינטרנט של דברים" או IOT בקיצור, הוא אחד הביטויים החמים של השנה האחרונה. פהכוונה היא למכשירים אלקטרונים המחוברים לאינטרנט כל הזמן, ומשתמשים באפשרויות הקישוריות של האינטרנט כדי להיות חכמים יותר, כמו מקרר שמעדכן אתכם דרך הסמארטפון אם חסר חלב.

גם חברת הצעצועים הגדולה מטאל רוצה נתח בשוק. המותג המוכר של החברה, ברבי, עומד להתחבר לאינטרנט בסתיו הקרוב עם בובת ברבי חדשנית בשם "הלו ברבי" שיחובר לאינטרנט באמצעות WiFi, כך מדווח הניו יורק טיימס.
השם משלב טכנולוגיה וילדים ביחד, והוא מעין פראפרזה בין מזכירה אישית מתחום הסלולר (כפי שפונים לסירי ב"הלו סירי") למותג המוכר "הלו קיטי".

המוצר משתמש בטכנולוגיית זיהוי של חברת ToyTalk שיצרה כבר צעצועים מדברים. "ברבי היא דמות מוכרת מאוד עם סיפור רקע עצום", אומר אורן ג'ייקוב, מנהל ראשי ב-ToyTalk, "אנחנו מקווים שברגע שהיא תהיה מוכנה לשווקים היא תגיע עם אפשרות להגיד אלפי משפטים והילד יכול לדבר איתה שעות".

ברבי תצטרף ל"דינו", עוד צעצוע רובוט חכם לילדים, שמתבסס על טכנולוגיה של IBM כדי לסייע בהתפתחות ילדים, אשר מומן בקיקסטארטר בשנה שעברה.

מחקר שפורסם לאחרונה, הראה שילדים שהצעצוע שלהם קרא להם בשמם, ואהב דברים דומים לשלהם, הגיעו ליכולות לימודיות גבוהות מאשר ילדים בהם הצעצוע התנהג באופן אישי פחות לילד. הטכנולוגיה מאפשרת לצעצוע "ללמוד" טוב יותר את הילד. עם זאת ישנן סוגיות פרטיות. אחת השאלות היא היכן נשמר המידע. מאחר והבובות מקשיבות לילדים ומחכות שיקראו בשמן. איפה המידע הזה נשמר ולמי יש גישה עליו? אלו שאלות שיצרני הצעצועים יטצרכו לתת עליהם את הדעת ככל שתחום ה"בובות החכמות" יגדל.

  • עוד באותו נושא:
  • ברבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully