וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגובות ברשת לסמסונג גלקסי S6 החדש: ביקורות וסרטוני התעללות

31.3.2015 / 16:05

וגם: ה-E9+ יושק בסין של htc מושק בסין ו-LG מכריזה על מסיבת עיתונאים במדינות שונות במקביל. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סמסונג גלקסי S6 Edge/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכשיר הגלקסי 6 והגלקסי 6 המעניין יותר, גרסת ה-Edge, הגיעו לשוק ומתגלים עליהם דברים מעניינים. באגף הביקורות, סוקר הטכנולוגיה הוותיק דום אספוסיטו קיבל את גרסת ה-S6 הרגילה לידיו ונשמע שסמסונג עמדה בציפיות שלו. בסקירה שפרסם שלו הוא מבהיר שאמנם לא היה לו מספיק זמן עם המכשיר, כך שאין לו נתונים למשל לגבי הסוללה, אך המצלמה מרשימה גם בתנאי תאורה נמוכה, והמכשיר חלק ומרגיש נוח ביד. הממשק עדיין קצת עמוס והמכשיר מגיע עם המון אפליקציות מותקנות: סמסונג מאפשרת לאפליקציות המרכזיות של מיקרוסופט להגיע מותקנות מראש, כולל כמה אפליקציות אישיות שלה כמו גרסאות ה-Milk, החנות החדשה של סרטונים רגילים וכאלו ב-360.

הנוסף לביקורות החלו לצוץ ברשת סרטונים מסוג "אנשים מטורפים שקונים מכשיר מאוד יקר ומחליטים להתעלל בו". כך למשל ערוץ היוטיוב TechSmartt החליט לבדוק את נושא עמידות המים של מכשיר ה-Edge. לא, לא התבלבלנו, למרות שהיצרן אינו מספק כזה, הנושא נבדק והמכשיר שרד 22 דקות מתחת למים עד שהוא התחיל "להשתגע".

סרטון נוסף, שאמינותו מוטלת בספק, מגיע מהערוץ 배민우 ("פיימינו", אם נאמין לגוגל טרנסלייט הקוראני). מדובר באדם שהחליט פשוט להטיח את מכשיר ה-Edge על הרצפה שלוש פעמים. הסרטון צבר פופלאריות רבה והגיע למיליון צפיות, ולא ברור מי עומד מאחוריו שכן סרטונים נוספים של המשתמש מפארים את ההכרזה של ה-S6 עצמה.

ובארץ, המכשיר יושק ב-13 לאפריל, באופן רשמי ואז גם יוכרז מחירו.

ה-E9+ יושק בסין

לפעמים ההדלפות מדויקות מדי. יומיים אחרי שדיווחנו על ההדלפה של מכשיר ה-E9 פלוס, הוא כבר מושק בסין. כאמור, המכשיר מגיע עם מסך 5.5 אינץ' ברזולוציה QHD עם 554 PPI, מעבד מתומן-ליבות בארכיטקטורה של 64 ביט של חברת מדיה-טק במהירות 2 ג'יגה-הרץ, 3 ג'יגה בייט RAM, מצלמה בעלת 20 מגה-פיקסל וסוללה בנפח 2800 מיליאמפר.
נתוני המכשיר עלו באתר הרשמי של HTC בסין, לא נמסרו פרטים על ה-E9 הרגיל ומסיבת עיתונאים למדיה הסינית בלבד צפוייה להביא פרטים נוספים בנוסף למידע על אחיו המשודרג של ה-M9, ה-M9+.

חברת LG תערוך מסיבת עיתונאים ב-28 לאפריל

בכל שנה מציגות החברות הגדולות את מכשירי הדגל החדשים שלהם ומקוות לסחוף איתם את ההמון, והשנה נשאר רק לחברת LG להציג את היורש של למכשיר ה-G3. ההזמנות מתחילות להישלח לצוותי העיתונות ברחבי העולם, והאירוע יתקיים במקביל בניו-יורק, לונדון, פריז, סאול, סינגפור ואיסטנבול - כך מדווח האתר 9to5google.

המכשיר היה צפוי להיות מוצג בברצלונה, ולפי הדיווחים הוא נדחה לאחר ההדלפות של סמסונג כי LG רצתה עוד קצת זמן להיערך. סדרת המכשירים הקמורים של החברה, ה-G Flex, זוכים לפחות אור זרקורים וכעת ניתן לחכות לראות מה יציג הדור החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully