וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה שחשפה את החזה באתר המפות של גוגל

2.4.2015 / 10:46

קארן דייויס מאוסטרליה חיכתה לרכב של גוגל סטריט וויו כדי להציג את שדיה לכל העולם ולהתגאות בהם. בגוגל פחות התלהבו ודאגו שיוגש נגדה כתב אישום

הורידה חולצה מול מצלמות גוגל. Googlemaps, צילום מסך
הורידה חולצה מול מצלמות גוגל/צילום מסך, Googlemaps

מאז שהרכבים של גוגל סטריט וויו החלו לתעד את כבישי העולם עבור אתר המפות של גוגל, הם נתקלו בלא מעט אזרחים שהתעקשו להידחף לפריים בצורה ביזארית. המצלמה של גוגל כבר קלטה אנשים מחופשים ליונים, סוסים או לוואלדו מ-where's Waldo, אנשים שחיכו לרכב של גוגל כדי להצטלם עם שלטי "התינשאי לי", או ביימו סיטואציות מופרכות לעיני העדשה. הפעם הרכב של גוגל הגיא לעיירה נידחת באוסטרליה - שם חיכתה לו קארן דייוויס בת ה-38, עם חזה חשוף וחיוך רחב על פניה.

דייויס הפכה לכוכבת מקומית לאחר התעלול הזה, אותו תכננה לדבריה בתור בדיחה עבור ידיד שלה בבריטניה. ויש גם אג'נדה - כשדיווחה לעוקביה בפייסבוק על מה שעשתה, התגאתה בחזה הגדול שלה ולעגה לבחורות שטוחות שהגעלות ממנה - כך שחשיפת החזה מול כל העולם התבררה כאקט הצהרתי של דימויי גוף. "פעם התביישתי בגודל החזה שלי, אבל למדתי להשלים איתו", אמרה בראיון לאתר חדשות מקומיות, ובישרה שביום הולדתה ה-40 היא מתכננת לבצע צניחה חופשית בחזה חשוף.

הורידה חולצה מול מצלמות גוגל. Googlemaps, צילום מסך
"פעם התביישתי בגודל החזה שלי, אבל למדתי להשלים איתו"/צילום מסך, Googlemaps

גוגל עצמה דווקא לא התרגשה מההצהרה, וצנזרה את קארן דייויס בתמונה.בראיון עמה הביעה דיוויס תקווה שגוגל לא תסיר את התמונה כליל. "זו תהיה פגיעה בחופש הביטוי", אמרה. אבל בגוגל דאגו שיוגש נגדה כתב אישום על התנהגות לא הולמת, "זה בדיוק כמו שמישהו יחשוף את איבר המין שלו בציבור. הציבור מצפה שנעשה משהו בנושא", סיפר פקד משטרת נמל פירי, סקוט דני, לחדשות Mail Online, "לאחרונה עצרנו אדם שבחר לחשוף את איבריו המוצנעים בציבור - והמקרה הזה לא שונה". קארן תאלץ להתייצב בבית המשפט בתאריך שיקבע לה.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully