וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: פועלי בניין תוקפים את הבלוגר עומרי חיון ובן זוגו

5.4.2015 / 14:03

בלוגר הרכילות עומרי חיון ובן זוגו הותקפו בערב ליל הסדר על ידי פועלי בניין, שהשליכו עליהם מוט ברזל. חיון הגיש הבוקר תלונה במשטרה והחשודים נעצרו. חיון: "מרגיש לא בטוח בעיר שלי"

צילום מסך

הבלוגר עומרי חיון העלה אמש לעמוד הפייסבוק שלו תיעוד של תקיפה שעבר ביום שישי האחרון, יחד עם בן זוגו, על ידי פועלי בניין בחניון שליד ביתו. הבוקר הגיש חיון תלונה בתחנת המשטרה לב דיזינגוף, והמשטרה עצרה את החשודים.

ביום שישי האחרון, ערב פסח, ערכו חיון ובן זוגו אופיר את ארוחת ליל הסדר בביתם יחד עם המשפחה. לפני הארוחה, ירדו לחניון שליד הבית, ובדרך התפתח ביניהם ויכוח. "לא משהו חריג, לא ויכוח קולני, רק בינינו לבין עצמנו", מספר חיון בשיחה עם וואלה! TECH, "ואז ראינו שהפועלים הערביים באתר הבניה שממול צוחקים עלינו ומצביעים עלינו. התעלמנו מהם".

אבל הפועלים המשיכו לצחוק ולהצביע, ירדו מהפיגומים והתקרבו אל השניים, ולדברי חיון אחד הפועלים צעק לעברם הערב בערבית. בן זוגו של חיון התרגז וקרא לעברם "מה אתם צוחקים?", ואז - כך מספר חיון - הם החלו לתקוף.

תיעוד: הבלוגר עומרי חיון ובן זוגו הותקפו באתר בנייה. פייסבוק, צילום מסך
אחד הפועלים משליך על חיון ובן זוגו מוט ברזל/צילום מסך, פייסבוק

בסרטון שמתעד את המקרה (ראו בתחילת הכתבה) ניתן לראות את אחד הפועלים, שנשאר עומד על הפיגומים, משליך לעבר חיון וחברו מוט ברזל, שפגע ברגלו של חיון, ולדבריו לפני כן גם נזרק עליהם קרש עץ. "הבנתי שזה מתחיל להיות מסוכן ואמרתי לאופיר להיכנס לאוטו", מספר חיון, "ואז הגיעו שני אנשים ואחד מהם תקף את אופיר ודפק לו את הראש בשמשה. ברחנו משם".

חיון ובן זוגו לא דיברו על המקרה עם אף אחד במהלך הסדר. "היינו בטראומה", הוא אומר, "שנינו עם תחושות לא ברורות. אני לא מבין, לא עשינו להם כלום, על מה תקפו אותנו? מאיפה הלהט הזה לשנוא?"

באותו לילה העלה חיון את הסרטון לעמוד הפייסבוק שלו ותיאר את מה שעבר עליו. להפתעתו, חלק מהתגובות של הגולשים היו לא פחות אלימות מהתקיפה שעבר. "כל הכבוד לתוקפים, כן יירבו!" כתב אחד המגיבים, "היתי עושה אותו הדבר מה לעשות שהומוהים דוחים אותי היתי לוקח סלע ומנפץ לך ולבן זוג את כל הראש". מגיבים אחרים התעקשו שחיון אשם בתקיפה ושעדיף שיצניע את עובדת היותו הומו, או הביעו שמחה על כך ש"התפוצצה לך הבועה התל-אביבית בפנים".

מי שהפתיעה לטובה הייתה דווקא משטרת מחוז לב תל אביב, שלדבריו של חיון לקחו את התלונה ברצינות ובאו איתו לאתר הבניה כדי שיזהה את התוקפים, ולאחר מכן הם נעצרו. "אני גם אגיש תביעה נגדם", אומר חיון, "אני פעיל הרבה שנים למען קהילת הלהט"ב, ופשוט לא האמנתי שזה יקרה לי. אני האדם הכי שמקבל את כולם, ופתאום אני מגלה שבעיר שלי ערבים תוקפניים כלפיי, מחפשים אותי כי אני הומו, מציקים פשוט כי אפשר. כאילו, מה אתם עושים פה בכלל? מי אתם שתעשו את זה בפאקינג עיר שלי? אני כבר לא מרגיש בטוח בעיר שלי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
תיעוד: הבלוגר עומרי חיון ובן זוגו הותקפו באתר בנייה. פייסבוק, צילום מסך
תיעוד: הבלוגר עומרי חיון ובן זוגו הותקפו באתר בנייה/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully