וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקייפ באה לחדש לכם

6.4.2015 / 11:52

תוכנת המסרים הישנה מנסה להראות שהיא עדיין כאן ומציעה אימוג'י חדשים, גוגל עוזרת לכם לעקוב אחר הבזבוזים, Vine מתעדכנת לווינדוס פון לאחר למעלה משנה, וכינור חדש שיוצר במדפסת תלת ממד יעשה לכם נעים באזניים. או שלא. חדשות הטק

סקייפ משתדרגת ומוסיפה עיצוב ואימוג'י חדש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למשתמשי אנדרואיד בלבד/מערכת וואלה!, צילום מסך

תוכנת המסרים הישנה והטובה מזכירה שגם היא יכולה לחדש לכם משהו. בבלוג החברה נמסר שעדכון 5.3 לאנדרואיד ו-1.5 לתוכנות המסרים של החברה מביא עמו עיצוב של שיחות שנראה כמו "בועות" בסגנון ההודעות באייפון, ואימוג'י חדשים לאנדרואיד. משתמשי האייפון טרם יכולים להנות מהאימוג'י החדשים אבל יכולים להתנחם בעדכון של 12 שפות חדשות. ניתן להוריד את העדכון בחנות הרלוונטית.

גוגל משדרגת את שירות התשלומים שלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוגל תעזור לכם לעקוב בקלות אחר ההוצאות/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת גוגל החליטה להעלות הילוך בנוגע לתשלומים שלה. בגוגל פלוס דווח על עדכון חדש לגוגל Wallet, שמציע אפשרות לחפש בית עסק לפי שם, ולצפות בכל הרכישות שנעשו על גבי מפה של גוגל מאפס, כך שניתן יהיה לעקוב בקלות אחר ההוצאות. אחרי שגם סמסונג וגם אפל נכנסו למשחק התשלומים, נראה כי גוגל רצתה להראות שגם לה יש מה להציע עם השירות הוותיק שלה, שלא ממש התרומם.הפתעות נוספות צפויות להגיע בכנס המפתחים שיתקיים בסוף חודש מאי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

Vine נזכרת שיש עוד מערכות הפעלה ומתעדכנת לווינדוס פון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נרדמו בשמירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדכון חדש מגיע למערכת של מיקרוסופט לראשונה אחרי למעלה משנה. העדכון מאפשר העלאת סרטון ישירות מגלריית התמונות, תמיכה בשירות ההודעות של Vine ועיצוב חדש. עצוב לראות שלוקח לחברות כל כך הרבה זמן לעדכן תוכנות פופולאריות משום שהדבר בסופו של דבר מנציח את המחשבה שאין בהן אפליקציות כמו אצל המתחרות. העדכון זמין כעת במרקט.

תדפיס לי כינור

הכינור הפייזואלקטרי שניתן להדפיסו במדפסת תלת ממד. MONAD Studio / Eric Goldemberg / Veronica Zalcberg, צילום מסך
הכינור הפייזואלקטרי שניתן להדפיסו במדפסת תלת ממד/צילום מסך, MONAD Studio / Eric Goldemberg / Veronica Zalcberg

ניתן היום להדפיס מגוון דברים שונים ומשונים במדפסות תלת ממד, אך את הדפסת כלי הנגינה המיוחד הזה קשה לדמיין יוצאת לפועל. "התשוקה שלנו לייצר חפצים מוזרים התעוררה כאשר שמנו לב שקשיים אסתטיים וטכניים שאנחנו נתקלים בהם בתור ארכיטקטים לא שונים בהרבה מאלו שנתקלים בהם מוזיקאים", סיפרו שני הארכיטקטים שייצרו את הדבר הזה, המכונה "הכינור הפייזואלקטרי". לפי צמד המייצרים, הכינור מכיל שני מיתרים בלבד וכל אחד יכול לנגן בו. לטענתם הוא אפילו נשמע לא רע בכלל. אנחנו בוואלה!טק קצת נרתעים מחפצים חדים, אבל שאפו על היוזמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully