וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נעים: הסרטון של מדונה קרס בגלל אפליקציה ישראלית

8.4.2015 / 11:07

מדונה הבטיחה שידור בלייב של הקליפ החדש, Ghosttown, באפליקציית מירקאט הישראלית. אלא שברגע האמת, השידור לא עבד

אילוסטרציה. GettyImages
מדונה ומירקאט/GettyImages

למדונה אין הרבה מזל עם טכנולוגיה ישראלית: כמה חודשים אחרי שישראלי נחשד בפריצה למחשב של הזמרת והפצת שירים גנובים שלה, אפליקציה ישראלית קורסת ברגע ההשקה המדוברת של הקליפ החדש שלה. לא נעים.

לפני יומיים הודיעה מדונה שהקליפ החדש שלה, Ghosttown, יושק בשידור בכורה חגיגי בעמוד ה"מירקאט" שלה - אפליקציה שמאפשרת שידורי וידיאו חיים בטוויטר. המהלך הוא כנראה חלק מהניסיון שלה להמחיש עד כמה היא מחוברת לצעירים ולטכנולוגיה שלהם, אחרי שלא מזמן שיחררה את הקליפ של "Living for Love"בבלעדיות באפליקציית התמונות הנמחקות סנאפצ'ט. בעמוד המירקאט המיועד החלה ספירה לאחור עד רגע שידור הקליפ, המעריצים עצרו את נשימתם - ואז, ברגע האמת, הופיעה הודעת שגיאה בעמוד. הסרטון פשוט לא שודר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאמור, מירקאט היא אפליקציה ישראלית חדשה יחסית, שהושקה רק לפני חודש. מדובר בעצם בגלגול מחודש לאפליקציית YEVVO הישראלית שנסגרה לא מזמן, עם אותו צוות עומד מאחוריה - בן רובין, איתי דנינו ורועי תירוש. מירקאט זכתה לפופולריות רבה, כשבתוך זמן קצר צברה האפליקציה עשרות אלפי משתמשים - ביניהם חובב הטרנדים אשטון קוצ'ר, ועכשיו גם מדונה. אבל הפאדיחה שקרתה אתמול היא בהחלט לא יח"צ מועיל הפעם.

בינתיים מדונה שחררה עמוד שידור חדש במירקאט שלה - שוב, עם ספירה לאחור - ובעוד כמה שעות אמור להתנגן שם הקליפ של Ghosttown שלא שודר אתמול. נקווה שהפעם שום דבר לא ישתבש.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully