וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרבחו ותממנו

10.4.2015 / 17:17

לרגל סיום החג ושובו של החמץ, קבלו פרויקטים מומלצים של מימון המון מתחום האוכל. האפליקציה שתסדר לכם ארוחה בריאה וספר הבישול הישראלי

לפי סרטי החלל, נזכה בעתיד למכונות שיוציאו כל מנה שנבקש בדיוק באותו הטעם כפי שאנחנו זוכרים אותו מכדור הארץ. בינתיים, פה בישראל נישאר עם הרגלי העבר של המנעות מחמץ במשך ימי הפסח והגזמה פראית של קלוריות במימונה. לזכר יציאת מצרים, הנה כמה פרויקטים שתוכלו לממן מכיסכם כבר עכשיו לשיפור המנות במטבח שלכם.

מי שעושה צעד קטן בכיוון המנה המושלמת הוא פרויקט MELD בקיקסטארטר. סוג של "אינטרנט של הדברים" המשלב בין אפליקציה ייעודית, מד חום המתלבש על הסיר וכפתור חוגה לתנורי גז.

דרך עיבוד המידע באופן תמידי על ידי המדחום, יש פיקוח מתמיד על טמפרטורת המנה ועדכונים שוטפים לסמארטפון בלי שהאוכל יישרף או המרק יגלוש. די חכם, נראה קצת מסורבל ואוסף סכום נאה עם מעל 70,000 דולרים שכבר גויסו.

מבשלים ישראלי

פרויקט ספר האוכל של הדיי עפאים הוא בדיוק מה שאתרי מימון בישראל צריכים. מוצר ישראלי מובהק ככה שאין לו עניין ללכת לאתר מתחרה בחו"ל, קהילת גולשים שכבר מכירה את המותג (הדיי עפאים הוא בעל מדור בישול במוסף "הארץ") ועל כן בעלת פוטנציאל תמיכה גבוה יותר, ומוצר שאפשר לקנות ושמגיע עם שותפים נוספים (הוצאת לאנצ'בוקס) שיכולים לתת גיבוי כלכלי מסויים. גם עיתוי השקת הפרויקט מוצלח בזמן החגים והספר עצמו צפוי לצאת לקראת ראש השנה.

כל הגורמים האלו מתחברים לפרויקט שיכול להעיז לבקש סכום גבוה יחסית: 80 אלף שקל. סכום גבוה לפרויקט, אך לא גבוה להוצאה ריאלית של ספר במימון עצמי. התוצאה: מימון מלא וספר שנראה מוצלח, כזה שתוכלו לקרוא בלי שהוא יעצר באמצע ויבקש 4.99 ש"ח להמשך הקריאה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מנה אחרונה

נפתח דיון ההוכחות בתביעה של מני נפתלי. עומר מירון
מני נפתלי בבית המשפט/עומר מירון

לסיום, אני מבקש לאכול את הכובע של עצמי. שבוע לפני הבחירות כתבתי על פרויקט המימון של מני נפתלי שביקש לאסוף כספים כדי להוציא את הצדק לאור בבית המשפט על רקע ההאשמות נגדו, והאירועים שהתרחשו בזמן שהיה אב הבית במעון ראש הממשלה. הערכתי שנפתלי לא יעמוד בסכום היעד. טעיתי.

פרויקט המימון של נפתלי נסגר היום (ו'), והוא הצליח לגייס קצת יותר מ-75 אלף שקלים, סכום היעד. במשפט הזה אני מאחל בהצלחה לשני הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully