וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות ראשונות של אייפד מיני 4 הודלפו

אור אהרון

9.4.2015 / 15:06

וגם: HTC משיקה את One M9 Plus ואת One E9 Plus, והעדכון הגדול של ווינדוס 10 נחשף. חדשות הטק

הודלפו לרשת תמונות של אייפד מיני 4. יוטיוב, צילום מסך
תמונות ראשונות של האייפד מיני 4/צילום מסך, יוטיוב

לא חלף זמן מרב מאז שהאייפד מיני 3 יצא לאור, וההדלפות על יורש הכס – האייפד מיני 4 – כבר מגיעות. האתר הצרפתי NowhereElse הדליף תמונות של מה שנראה כמו המעטפת האחורית של האייפד מיני 4, שעשויה כמעט כולה מאלומיניום ומזכירה מאוד את עיצובו של האייפד אייר 2. מהתמונה ניתן להסיק שכמה אלמנטים מעיצובו של האח הגדול יעברו אל דגם האייפד העתידי, כגון כפתור ההשתקה/סיבוב המסך שנעלם, מה שמעיד על כך שהטאבלט יהיה דקיק מאוד לעומת קודמו; וכמו כן החורים שמהם בוקע הצליל מהספיקר צמצמו מ-2 שורות לאחד בלבד.

מהמעטפת ניתן להסיק שמדובר בדגם הסלולרי, עקב החור הבולט בחלקו העליון ומגירת ה-SIM שנמצאת בצידו של הטאבלט. אין ספק שלאחר האכזבה שלוותה בהשקת האייפד מיני 3, כשהשינוי העיקרי בו היה הוספת ה-Touch ID בלבד, עושה רושם שממשיכו צפוי לעלות על הציפיות ולספק את הסחורה כמו שבאמת היינו רוצים.

צפו בסרטון:

כך תיראה אריזת Apple Watch

כשההשקה הסופית הולכת וקרבה, המידע הסופי והאחרון על ה-Apple Watch ממשיך לזרום אט-אט. והפעם, משתמש מהאינסטגרם סיפק לאתר 9to5mac הצצה ראשונה לאריזתו של השעון. כפי שניתן לראות בתמונות, דגם ה-Stainless Steel יגיע בתוך קופסה לבנה בעיצוב הלבן הנקי והמוכר לנו מהקופסאות של Apple, כשמדובר ב-"אריזה בתוך אריזה". באחד מצדדי הקופסה ישנו פירוט מקיף על דגם השעון שנמצא בתוכה. ניתן להסיק כי האריזה הזו לא תהיה בלעדית לדגם ה-Stainless Steel אלא גם לשאר דגמי הספורט והסדרה הרגילה, כשלסדרת ה-Edition היוקרתית והיקרה צפויה להיות אריזה יוקרתית בהתאמה. האריזות לרצועות השעון, שאותן יהיה ניתן לרכוש בנפרד, זכו לאריזה קצת יותר צנועה, כשעל גבי האריזה המוארכת מופיעה תמונה של הרצועה עם פירוט לגבי הדגם שנמצא בתוך האריזה.

כזכור, ה-Apple Watch יושק במספר מדינות מצומצם ב-24 לאפריל, כשההזמנות המוקדמות יפתחו ביום שישי הקרוב. אנחנו עדיין נותרו סקרנים לראות את האריזה המדוברת של סדרת ה-Edition, שכל שעון בה עולה למעלה מ-10 אלף דולרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
תמונות של אריזת APLLE WATCH דלפו לאתר 9to5mac. 9to5mac, אתר רשמי
אריזת השעון של אפל/אתר רשמי, 9to5mac

HTC משיקה את One M9 Plus ואת One E9 Plus

HTC ממשיכה להתחמש ולהשיק טלפונים חכמים חדשים. והפעם, לאחר הרבה שמועות סביבו, הושק ה-HTC One M9 Plus ביחד עם ה-One E9 Plus. כמובן שאת מרבית התשומת לב לקח דגם ה-Plus: גודל מסכו יהיה 5.2 אינץ' ברזולוציית Quad HD של 1440 x 2560 פיקסלים. מעבדו יהיה מתומן הליבות ה-MT6795 מבית MediaTek במהירות שעון של 2.2 ג'יגה-הרץ לשעה, כשעושה רושם שבעיות ההתחממות עם ה-Snapdragon 810 ב-One M9 גרמו ל-HTC לנטוש את המעבד של Qualcomm במכשיר הזה. ה-M9 Plus יגיע גם עם חיישן טביעות אצבע שיתמוך במערכת התשלומים AliPay Wallet שפופולרית בעיקר באסיה. הוא יכלול 3GB RAM, 32GB זכרון פנימי, כשגם מערך ה-Dou Camera המוכרת מה-M8 עושה קאמבק ורזולוצית המצלמה תהיה 20 מגה-פיקסל.

ה-E9 Plus יכלול מסך בגודל 5.5 אינץ', כשרזולוצית המסך, המעבד, זכרון RAM והמצלמה (מלבד מערך ה-Dou) יהיו זהים לאלה שיש ב-M9 Plus. השוני העיקרי בין השניים הוא שה-E9 יכלול גוף פלסטיק ולא אלומיניום עם זכרון פנימי של 16GB בלבד. שתי המכשירים ימכרו בשלב זה בסין בלבד, ועדיין לא ידוע מתי יוצע דגם בינלאומי. עם 2 מכשירים כה חזקים, האם שווה באמת לרכוש ה-One M9? אנחנו חושבים שלא כל כך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכשיר One E9 Plus/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדכון לווינדוס 10

עוד חוזר הניגון: בכל פעם שמיקרוסופט משחררת מערכת הפעלה חדשה לשוק, לאחר מספר לא רב של חודשים המשתמשים מקבלים הודעה על עדכון גדול ועתידני שצפוי להגיע בקרוב למערכת ההפעלה. אז על אף ש-Windows 10 עדיין לא יצאה באופן סופי ועוד נמצאת בבדיקות, זה לא מנע מהאתר Neowin לדווח כי במיקרוסופט עובדים במקביל על העדכון הגדול הראשון (שיגיע כמובן ביחד עם עדכוני אבטחה שונים) – ששמו יהיה Redstone. העדכון להתחלק לשניים, כשהחלק הראשון יגיע בחודש יוני 2016, והשני יגיע באוקטובר 2016. על אף שלא ידוע מה יהיו האפשרויות החדשות בו, האתר ZDNet מדווח כי העדכון יכלול מכשירים שלא נכללים כרגע ב-Windows 10. במיקרוסופט בחרו להגיב בצמד המילים: "אין תגובה", מה שמגביר את הסיכויים שהשמועה הזו אכן נכונה. אנחנו מציעים למיקרוסופט שישמרו על סודותיהם בצורה יותר הדוקה בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully