וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"אפל של סין" מאיימת לגנוב את ההצגה: קבעה שיא גינס

שירות גלובס

10.4.2015 / 19:29

שיאומי, יצרנית הסמארטפונים הסינית הודיעה שקבעה שיא גינס חדש לאחר שמכרה בתוך פחות מיממה את כמות הסמארטפונים הגדולה ביותר בפלטפורמה מקוונת אחת

חברת שיאומי Xiaomi. צילום: רויטרס, גלובס
שיאומי/גלובס, צילום: רויטרס

בעוד שסמסונג ואפל נאבקות על הבכורה בתחום הטכנולוגיה, שיאומי, יצרנית הסמארטפונים הסינית, מאיימת לגנוב להן את ההצגה. החברה הסינית הצומחת הודיעה אתמול (ה') כי קבעה שיא גינס חדש לאחר שמכרה בתוך פחות מ- 24 שעות את כמות הסמארטפונים הגדולה ביותר בפלטפורמה מקוונת אחת.

שיאומי, שזכתה לכינוי "האפל של סין" בשל הדימיון הרב של הסמארטפונים שהיא מייצרת למכשירי האייפון, הודיעה כי מכרה 2.11 מיליון מכשירים בתוך כ-12 שעות במסגרת פסטיבל המכירות השנתי שלה שמכונה "Mi Fan Festival" ונערך סביב יום ההולדת של החברה.

לדברי שיאומי, פסטיבל המכירות הניב לה הכנסות בהיקף של 335 מיליון דולר. לשם השוואה, בפסטיבל המכירות בשנה שעברה החברה מכרה 1.3 מיליון מכשירים "בלבד".

שיאומי, שנוסדה רק לפני 5 שנים עלתה לכותרות לאחר שעקפה את LG ולנובו והפכה ליצרנית הסמארטפונים השלישית בגודלה, במונחים של משלוחים, אחרי אפל וסמסונג. ב-2014 החברה מכרה 61 מיליון סמארטפונים, לעומת 18.7 מיליון ב-2013 וע"פ ההערכות היא צפויה לחתום את 2013 עם מכירות של 100 מיליון מכשירים.

בעקבות העלייה המטאורית של החברה הסינית, משקיעים רבים נלהבים לפתוח את הארנק ולהשקיע בה. בסבב הגיוס האחרון של החברה בחודש דצמבר, היא הצליחה לגייס יותר ממיליארד דולר, עניין שהקפיץ את השווי שלה ל-45 מיליארד דולר, גבוה יותר מטוויטר, נטפליקס ואובר.

שיאומי, ש-90% מהמכירות שלה הן בסין, פועלת להתרחב תחילה לשווקים המתעוררים ובעיקר להודו ואינדונזיה, שם היא צברה פופלריות רבה בשנה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully