וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג גלקסי S6 הושק בישראל

13.4.2015 / 12:12

שני מכשירי הדגל החדשים הושקו הבוקר במסיבת לעיתונאים. בסמסונג מקווים שהעיצוב החדש של ה-S6 וה-S6 Edge יצליח לעורר מחדש את האמון בחברה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורן מרום, מנהל חטיבת המובייל ו-IT בסמסונג ישראל בהשקת המכשירים/מערכת וואלה!, צילום מסך

סמסונג השיקה הבוקר (ב') את מכשירי הדגל החדשים שלה, ה-Galaxy S6 וה-Galaxy S6 Edge בישראל. שני הסמארטפונים יעמדו למכירה החל מהיום במחירים של 3,800-4,300 ש"ח, בהתאם לדגם. המכשירים מגיעים בצבעים שחור, ספיר, לבן ופלטינום ובנפח של 32 ג'יגה. על פי סמסונג, אלפי אנשים כבר ביצעו הזמנות מוקדמות למכשיר, וצפויים לקבל אותו במהלך היום.

שני המכשירים נחשפו בכנס WMC בברצלונה לפני כחודש וחצי, על רקע ידיעות על ירידה ברווחיות סמסונג, בין השאר עקב הכישלון היחסי של מכשיר הדגל הקודם של החברה, ה-S5. בסמסונג למדו לקח מהביקורות על המכשירים החדשים, ויצרו הפעם מכשירים עם עיצוב מתכתי, ששבר את קו העיצוב הקודם של סדרת מכשירי Galaxy S ומזכיר יותר בעיצובו את מכשירי ה-iPhone של אפל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סמסונג גלקסי S6, נכון להיום זה המכשיר הכי חדש בשוק הישראלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

המכשירים הושקו במדינות שונות העולם בשבועות האחרונים, וזכו לביקורות טובות מאוד. עיתונאי טכנולוגיה רבים כינו את ה-S6 כמכשיר הגלקסי הטוב ביותר מאז ה-S3. כזה שיוכל להחזיר את סמסונג להנהיג את שוק הסלולר העולמי. עם זאת, נגד המכשיר הושמעו גם ביקורות, בעיקר על הסרת העמידות למים והסגירה ההרמטית של המכשיר, שלא מאפשרת למשתמשים להחליף את הסוללה בצורה עצמאית.

ה-S6 כולל מעבד 64 ביט, ושלושה גיגה של זכרון RAM שמבטיחים, לפחות על פי סמסונג, ביצועים מהירים מאי פעם. המסך שלו מציג רזולוצית QHD על גודל של 5.1 אינץ', מה שיוצר בהתאמה צפיפות פיקסלים דחוסה במיוחד שמבטיחה תמונה חדה וטקסטים חלקים. המצלמה שלו כוללת עדשה מהירה שמאפשרת צילום גם בתנאי תאורה בעיתיים, ויש לו מצב הטענה מהיר שמאפשר טעינה של ארבע שעות עבודה תוך 10 דקות טעינה - גם בצורה אלחוטית.

שני דגמים הגלקסי דומים ברכיבי החומרה והמפרט שלהן, אבל דגם ה-Edge כולל מסך מתעקל בצדדים ונחשב למכשיר הפרימיום של החברה, לפחות עד שיצא ה-Note 5 בהמשך השנה. עוד לא בטוח שנמצא לקימור המסכים שימוש מושלם אבל יש כאן שילוב של יכולות ומראה יוצאות דופן עם כמה פיצ'רים יעודים למסכים הנוספים שמעוררים עניין. מדובר בסמארטפון הראשון עם קימור בשני הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully