וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: וטרינרית ירתה בחתול - הגולשים הביאו לפיטוריה

19.4.2015 / 13:41

וטרינרית מטקסס הרגה חתול-בית בחץ וקשת והצטלמה איתו בגאווה לפייסבוק שלה. הגולשים המזועזעים דיווח למשטרה והיא פוטרה ממקום עבודתה וזומנה לחקירה (זהירות, תמונה קשה לצפייה)

פוסט של ד"ר קירסטן לינדזי מארה"ב גרם לפיטוריה כווטרינרית. פייסבוק, צילום מסך
פוסט של ד"ר קירסטן לינדזי מארה"ב גרם לפיטוריה כווטרינרית/צילום מסך, פייסבוק

ד"ר קירסטן לינדזי, וטרינרית ממרפאת החיות של העיר ברנהאם שבטקסס ארה"ב, התלהבה מאוד לגלות שהצליחה לפגוע במה שהיה לדעתה חתול בר תועה - בעזרת חץ וקשת. הווטרינת הגאה מיהרה להצטלם עם החיה שהרגה, והעלתה לפייסבוק בצירוף הכיתוב: "קורבן החץ וקשת הראשון שלי LOL. חתול הבר המשוטט הכי טוב הוא זה שיש לו חץ תקוע בראש! פרס וטרינרית השנה... יתקבל בברכה".

אלא שד"ר לינדזי לא קיבלה את פרס וטרינרית השנה, להיפך. הסערה שנוצרה ברשת בעקבות פרסום התמונה דווקא הביאה לפיטוריה, ובהמשך אולי אף תגרום לשלילת רשיונה לצמיתות.

מתברר ש"חתול הבר המשוטט" היה חתול בית בשם טייגר, השייך למשפחה שגרה באיזור. החתול נעלם מביתו יום לפני, וביום חמישי מצא את עצמו משופד על החץ של הווטרינרית הנלהבת.

פוסט של ד"ר קירסטן לינדזי מארה"ב גרם לפיטוריה כווטרינרית. פייסבוק, צילום מסך
הפוסט המלא של לינדזי/צילום מסך, פייסבוק

התמונה, יחד עם הגילוי שמדובר בחתול בית בלתי מזיק, עוררו את זעם הגולשים. חלקם יצרו קשר עם המשטרה, שהעבירה את החקירה למשטרת אוסטין טקסס, שם נורה החתול. אתר החדשות המקומיות kbtx פנה למרפאת ברנהאם לתגובה, והם הודיעו שלינדזי פוטרה מעבודתה אצלם. "המעשים שלה לא מייצגים בשום אופן את פעילות המרפאה", מיהר מנהל המרפאה למסור לתקשורת. לינדזי, שכנראה לא עודכנה עדיין בעניין פיטוריה, כתבה פוסט לגלגני בפייסבוק שלה: "לא, לא פוטרתי מעבודתי. LOL. כאילו מישהו ירצה להיפטר ממני. אני מדהימה!"

הגולשים לא הסתפקו בזה: בפייסבוק הוקם עמוד בשם "צדק לטייגר", שדרש כי יוגש נגדה כתב אישום ורשיונה כווטרינרית יישלל לצמיתות. סרטון של טייגר, שהעלתה משפחתו ליוטיוב בשנה שעברה, הפך לסוג של עמוד זיכרון שלו. לינדזי עצמה, שכנראה סוף סוף שמעה על פיטוריה, הסירה את הפוסט עם התמונה (שמתברר שאימא שלה צילמה) ומחקה לגמרי את עמוד הפייסבוק הפרטי שלה, ומאז סירבה לדבר עם התקשורת.

משטרת אוסטין יצרה קשר עם לינדזי והזמינה אותה לחקירה, שתתקיים במהלך השבוע הקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הסרטון של טייגר:

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully