וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע טוען: "נהג גט טקסי איים עליי ועל משפחתי"

עידו קינן

19.4.2015 / 19:46

נוסע גט טקסי טוען כי הנהג איים עליו ועל משפחתו בטלפון בגלל ויכוח על נסיעה; הנהג: "הנוסע הוא זה שאיים"; גט טקסי: "חסמנו את הנהג עד לבירור, אם הדברים נכונים הוא לא יעבוד איתנו יותר"

שירות מוניות גט טקסי. ערן לם,
שירות המוניות גט טקסי/ערן לם

נוסע שהזמין מונית דרך אפליקציית גט טקסי טוען שהנהג מאיים עליו בטלפון כבר שלושה ימים, בעקבות ויכוח על השירות שקיבל. לטענתו, גט טקסי לא טיפלו בתלונתו על הנהג. הנהג, שדירוגו הממוצע על ידי הנוסעים הוא הגבוה ביותר האפשרי, טוען שדווקא הנוסע הוא זה שאיים עליו. בגט טקסי אומרים שהנהג נחסם זמנית מהשירות עד לבדיקת הדברים. שני הצדדים אומרים שהגישו תלונות במשטרה.

הנוסע, ארז (השם המלא שמור אצלנו), העלה היום פוסט לעמוד הפייסבוק שלו, עם תמונתו ופרטיו של נהג מונית שהסיע אותו ביום שישי האחרון בתל אביב. "הנהג [...] התעסק במחשב בחיפוש אחר נסיעות עתידיות ונסע בקושי 10 קמ"ש", כתב ארז, "ביקשתי מהנהג שלא יתעסק בזמן נהיגה באייפד ושיסע יותר מהר כי עבר כבר המון זמן ואנחנו בקושי נוסעים... הנהג התעצבן... אמר זה מה יש... קילל ואמר לנו שאם זה לא מוצא חן בעיני נו אנחנו יכולים לרדת... כך עשינו (אני, אשתי ובתי בת ה-12). רציתי לשלם על הנסיעה אך הנהג סירב אמר כי לא מעוניין לקחת ממני כסף. הנהג נסע כשזרק לעברי ולעבר משפחתי קללות".

בשיחה עם וואלה! TECH, הנהג המדובר סיפר שהלקוח התעקש שייסע ברמזור צהוב והוא סירב, ולאחר ויכוח ביניהם ביקש הנוסע שיעצור ויוריד אותו. "אמר לי כמה זה יוצא, אמרתי לו 33 ואני מוותר לך", סיפר הנהג, "אמרתי לו בבקשה, אתה יכול לרדת".

"הנהג איים שיאנוס את הבת שלי"

אך לטענת ארז בפייסבוק, הסיפור לא הסתיים שם, כי מאז אותו יום שישיהמשיך לקבל מהנהג שיחות טלפון בהן הוא דורש שישלם לו את הסכום המלא ומציין שהוא יודע איפה הוא גר, ושאם לא ישלם לו - הוא יפגע בו ובמשפחתו.

ארז אף הציג לנו צילומסך של שיחות נכנסות - שלוש שיחות משני מספרים ששייכים לנהג (בדקנו והם אכן של הנהג), ואחר כך עוד שיחות רבות ממספר חסוי. הוא סיפר שגם היום התקשר אליו הנהג מספר פעמים ואיים עליו: "בנאדם מטורף, קילל, הוא אמר שהוא יאנוס את הבת שלי ואת אשתי, שהוא יחכה לי מתחת לבית. זה מסכת מיום שישי. האינסטינקט הראשון שלי היה לקבוע איתו ופשוט לתת לו מכות, אבל ככה אני לא יכול לפתור את העניינים".

הנהג מצדו טוען שדווקא ארז הוא זה שהתקשר אליו, ואיים שישלח אליו עבריינים. לדבריו, הקליט את השיחות ושלח אותן לגט טקסי, והעביר אותן גם למשטרה. "הבנאדם היו לו שתי בחורות והוא רצה לעשות יעני הוא גיבור לידם, זה מה שקרה", אומר הנהג, שגם מאשים את ארז בגזענות כלפיו משום שהוא, הנהג, ערבי: "הוא אמר לי, 'בגלל שאתה ערבי אני לא אפרנס אותך, אני עושה מה שאני יכול לבטל אותך מגט טקסי'".

לדבריו, הוא עכשיו בדרך להגיש תלונה במשטרה. גם ארז פנה לעזרתה וכתב בפייסבוק: "יום שישי לקראת השעה 21:30 הגשתי תלונה במשטרה יחד עם אשתי ובתי בת ה-12 שהייתה עדה לכל אורך השישי שבת לזוועות האלה... עד היום לא קרה כלום... טלפונית לא ניתן להשיג את המשטרה...." בשיחה איתנו הוא מוסיף: "המשטרה לא עשתה הרבה. הייתי ביום שישי, לא עשו כלום. אשתי היתה שם לפני כמה שעות, אמרו לה שאני צריך לבוא שוב להתלונן. היא חושבת שהוא היה ליד הבית הבוקר. הוא יודע את הכתובת".

נהג מונית של גט טקסי הטריד נוסע. פייסבוק, צילום מסך
צילום מך של כרטיס הנהג, כפי שפורסם אצל הגולש ארז/צילום מסך, פייסבוק

גט טקסי: "הנהג נחסם עד בירור הפרטים"

אחד היתרונות של גט טקסי הוא האפשרות לראות כבר בזמן הזמנת הנסיעה את פרטי הנהג, כולל דירוגו על ידי משתמשי השירות. "יש לי את הדירוג טוב והכל מסודר", אומר לנו הנהג, ואכן, על פי הצילומסך של כרטיסו בגט טקסי שארז פרסם, הוא דורג על ידי 1,000 נוסעים עם ציון ממוצע של חמישה כוכבים, הגבוה ביותר האפשרי.

יתרון נוסף הוא האפשרות להתלונן בפני החברה והיכולת שלהם לטפל בתלונה במהירות, כולל הסנקציה של הסרת הנהג מהאפליקציה. ארז אומר שמיד עם תחילת האיומים הגיש תלונה לגט טקסי, אך לדבריו "הם טוענים כי 'אין ביכולתם לעשות דבר' וכי זה לא האחריות שלהם ואין להם שליטה על הנהגים שלהם... פשוט מתנערים מהאחריות". בשיחה איתנו הוא מוסיף: "בשירות לקוחות לא רצו לתת לי מנהל. אמרו בטלפון לאשתי שאי אפשר לעשות כלום".

מגט טקסי נמסר: "עם היוודע פרטי האירוע שהתרחש בערב יום שישי חסמה גט טקסי את קופסת הנהג באופן מיידי עד לבירור פרטי המקרה מולו במשרדי החברה. חברת גט טקסי שואפת למצוינות בכל הנוגע לרמת השירות והתנהגות נהגיה ובמידה ויתברר כי אכן פרטי האירוע מדויקים, הנהג לא ישוב לעבוד עם החברה". בנוגע לאיומים שלכאורה השמיע הנהג, בגטטקסי הפנו את הנוסע להגיש תלונה במשטרה.

לפני כחצי שנה סיפרנו כאן על נהג בעייתי אחר של גט טקסי, וגם אז נטען כי החברה לא טיפלה כראוי בתלונה. אותו הנהג העלה לפרופיל הגט טקסי שלו תמונה שלקח מפרופיל הפייסבוק של איש אחר. "ניסיתי לפנות לגט טקסי אך הם אדישים, וחוץ מלבקש מהנהג להסיר את התמונה הם לא מדברים איתי - כנראה שזה מקרה שקורה שם הרבה (זה מה שאני מבין)", כתב אז האיש בפייסבוק. "אם אדם כל כך הזוי עד שהוא משתמש בתמונה שלי - מה הוא עוד מסוגל לעשות? האם הוא הטריד מינית מישהי ובפרטים שלו מצורפת התמונה שלי? אין לי מושג. בכל אופן - ברור שמדובר במקרה שצריך שכולם יידעו עליו". בראיון לוואלה הוא סיפר: "למרות הודעות שהשארתי הם בחרו להתעלם ולא לחזור. צר לי שכך חברה בוחרת להתנהל וחבל שצרכנים נדרשים לפרסם מקרים כאלו בתקשורת כדי לזכות להתייחסות רצינית".

מגט טקסטי נמסר אז: "מדובר במקרה חריג ויוצא דופן. עם פנייתו [...], התמונה הוסרה מיידית מהאפליקציה. המקרה נמצא בבדיקה מול הגורמים הרלוונטיים". החברה לא התייחסה לפעולות שתנקוט נגד הנהג, ולא לסוגיית הפיצוי. בשיחה היום אומר האיש שבסופו של דבר סגר את הפרשה ישירות מול הנהג.

  • עוד באותו נושא:
  • גט טקסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully