וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: השעון של אפל מפורק לחתיכות

אילן גלר

26.4.2015 / 9:45

השעון של אפל הגיע לחנויות ובאינטרנט מיד פירקו אותו, פייסבוק משיקה חייגן משלה ומחקר מגלה שגלישה בפורומים באינטרנט טובה לבריאות. חדשות הטק

ביום שישי האחרון התרחשה כמובטח ההשקה הרשמית של השעון של אפל בשמונה מדינות ראשונות, בהן ארצות הברית, אנגליה וגרמניה. זה בהחלט לא היה אירוע השקה טיפוסי עבור אפל, בהעדר צילומים של מאות ואלפי לקוחות הממתינים בתור לרגע הפתיחה. לא מתוך חוסר עניין, שכן לפי ההערכות כמות ההזמנות המוקדמות של השעון החכם כבר עקפה בקלילות את סך כל השעונים החכמים המתחרים שנמכרו עד כה, אלא מפני שאפל דאגה להודיע מראש כי המלאי מובטח כולו למזמינים ואין כל טעם לגשת לחנות ללא תיאום מראש. כך צפוי המצב להמשך עד חודש יוני לפחות.

מי שכבר הספיק להזמין ולקבל את השעון הם אנשי האתר ifixit, שמיהרו לפרסם את "מדריך הפירוק" המסורתי. אל תצפו להפתעות גדולות: ב-ifixit מעניקים לשעון ציון של 5 מ-10 במדד "התיקון העצמי" שלהם. את המסך והסוללה ניתן לפרק ולהחליף בקלות יחסית תוך שימוש בכלים מקצועיים ומתאימים, אך כל ניסיון לחפור מעבר לכך בקרביו של הגאדג'ט סביר שיביא להריסתו. אם אתם מתכוונים לקנות את השעון של אפל, הכינו עצמכם מראש לשלם עבור הרחבת האחריות - או עבור שעון חדש במקרה של פגיעה חמורה.

פייסבוק רוצה שתתקשרו דרכה

לאחר ניסיון אחד לא מוצלח במיוחד להשתלט על מכשירי האנדרואיד באמצעות מעטפת חלופית למערכת ההפעלה, מנסה פייסבוק שוב את מזלה באפליקציה מעט פחות טוטאלית, אך הרבה יותר אפקטיבית. Hello היא חייגן, ממשק לקבלה והוצאת שיחות. יתרונה על פני ברירת המחדל מבית גוגל היא התממשקות ישירה לחשבון הפייסבוק שלכם, הצגת תמונות החברים לצד מספרי הטלפון שלהם, וגם תמיכה בשיחות קוליות דרך הרשת (VOIP) כשאתם בחו"ל. Hello זמינה כעת להורדה רק דרך ה-Play Store האמריקנית, מגבלה שניתן לעקוף בחיפוש אחד בגוגל.

פורומים טובים לבריאות

דווקא עכשיו, לאחר שפייסבוק וטוויטר גזלו מהם את הבכורה, זוכים הפורומים המקוונים להכרה במעלותיהם מצד הקהילה המדעית. מגזין מדעי בשם "מחשבים ביחסים אנושיים" פרסם מחקר בעל מסקנות ברורות: משתתפי פורומים ברשת הם אנשים מסופקים יותר רגשית וחברתית, והשתתפות פעילה בקהילה הווירטואלית מעלה באופן ניכר את רצונם להתנדב ולהשפיע גם ברחוב. האנונימיות היחסית ממנה נהנים חברי פורומים היא זו שמאפשרת להם התבטאות מעמיקה, רצינית ונוחה יותר מאשר ברשתות החברתיות הפופולריות.

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

הדואר השוויצרי עובר לרובוטים

יש לנו הרגשה שחווית השירות בסניפי הדואר השוויצרי מעט טובה יותר מזו שבמקבילה הישראלית, ובכל זאת חברת הדואר הלאומית בארץ השוקולד ושעוני הקוקיה תנסה בקיץ הקרוב לחסוך מלקוחותיה את ההליכה לסניף תוך שימוש במזל"טים אוטומטיים, שישאו חבילות מהמחסן ועד פתח הבית. במידה והניסוי יעמוד בציפיות מבחינת אמינות ועלויות, מקווים בחברה להציע את השירות למספר גדל והולך של יישובים עד שיהפוך לברירת מחדל למסירת חבילות קטנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully