וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השעון של אפל: חמוד, אבל לא פרקטי

ארז רונן

27.4.2015 / 16:56

ארז רונן לקח את השעון של אפל לסיבוב, הסתבך קצת עם הגלגלת והתבאס שאי אפשר להכתיב בעברית. אז למי בעצם מיועד הגימיק הזה?

עידו שחם

השעון החדש של אפל, יצא סוף סוף לחנויות בעולם ביום שישי האחרון, וכפי שקרה לכל מוצר שאפל הוציאה בשנים האחרונות הוא נחטף מהמדפים. לארץ הוא עדיין לא הגיע באופן רשמי, אך באדיבות החנות iStore נחת השעון במשרדי וואלה.

הגרסה שבדקנו היא גרסת הספורט הזולה של השעון, שכוללת מעטפת אלומניום, בגודל של 38 אינץ'. זה הדגם הזול ביותר של השעון שעולה בחו"ל 350 דולר, וגרסאות אחרות שלו יכולות להגיע למחירים דמיוניים של 17,000 דולר. לא משנה איזו גרסה קונים - הטכנולוגיה היא אותה טכנולוגיה ורק המעטפת והרצועה משתנה, כך שהרשמים הבאים מתאימים גם לגרסאות היקרות יותר.

אפל וואץ' וואטש APPLE WATCH. עידו שחם
אפל וואץ' וואטש APPLE WATCH/עידו שחם

בשלב זה של חייו, השימוש העיקרי של ה-Apple Watch, מלבד לבדוק את השעה פה ושם, הוא מעין "מרכז התראות" נייד וקטן לאייפון שלכם. אפשר לקרוא בו כל התראה שמתקבלת באייפון, ועל חלקן אפילו להגיב - אם כי בשלב זה עדיין לא בעברית. חוץ מההתראות, המכשיר גם כולל גרסאות מותאמות של חלק מהאפליקציות, למרות שנראה שבינתיים המפתחים עדיין לא כל כך יודעים מה לעשות עם המסך הקטן הזה ויצטרכו עוד כמה חודשים כדי להתאפס על עצמם. חלק מהחברות הגדולות, כמו פייסבוק למשל, עדיין לא הוציאו גרסאות שעון של האפליקציות שלהן. כל זה גורם לחווית השימוש, נכון לעכשיו, להיות סבירה בלבד.

חובבי טכנולוגיה שחייבים את הגאדג'ט הלוהט ביותר בוודאי ייהנו מהשעון החדש. בהשוואה לשעונים חכמים אחרים הוא פשוט מציע יותר: יותר אפליקציות, יותר סטייל וגם יותר דולרים שצריך להוציא מהארנק בשביל להשיג אותו. הוא גם השעון החכם היחיד שתואם למכשירי אפל (ורק למכשירי אפל. אם יש לכם אנדרואיד לא תוכלו אפילו להפעיל אותו). מצד שני, בהשוואה למוצרי אפל אחרים הוא מרגיש הרבה פחות אפוי, עם ממשק שליטה קצת מסורבל ולא ממש אינטואטיבי.

כל עוד אתם לא פאנבויז מוחלטים של אפל שלא יכולים להאזר בסבלנות, מומלץ לחכות עוד שנה אחת לפחות, לגרסה השנייה של השעון שוודאי תהיה זריזה יותר ושימושית הרבה יותר.

המכשיר באדיבות iStore תל אביב

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אפל וואץ' וואטש APPLE WATCH. עידו שחם
אפל וואץ' וואטש APPLE WATCH/עידו שחם
אפל וואץ' וואטש APPLE WATCH. עידו שחם
אפל וואץ' וואטש APPLE WATCH/עידו שחם
אפל וואץ' וואטש APPLE WATCH. עידו שחם
אפל וואץ' וואטש APPLE WATCH/עידו שחם
  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully