וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קעקועים מפריעים לשעון של אפל

אילן גלר

30.4.2015 / 15:56

האם השעון של אפל משתבש כשעונדים אותו על זרוע מקועקעת? זה מה שטוען לקוח מקועקע בסרטון שהפיץ. וגם: המקלדת שתתקן לכם במכשיר האנדרואיד כתיבה של משפטים שלמים. חדשות הטק

צילום מסך

באפל חשבו על דרך מתוחכמת למדי לחסוך בזמן הסוללה של האפל וואצ' ולתרום לאבטחתו - השעון כולל חיישן אופטי המזהה מגע עם עור היד, ופועל רק כאשר מגע כזה אכן מתקיים. לרוע המזל, חלק מהמאמצים המוקדמים של השעון גילו כי החיישן מתקשה להתמודד עם כתובות קעקע כהות (צפו בהדגמה בסרטון למעלה), הפוגעות בכושר הדיוק של החיישן ואף עשויות לגרום לו לצאת לחלוטין מפעולה.

התוצאה היא שעון שמסרב להדלק, להציג נוטיפיקציות או להפעיל אפליקציות, כלומר כל מה שהאפל וואצ' יודע לעשות. בחברה עדיין לא מתייחסים באופן רשמי לתופעה, אם כי משתמשים שהתלוננו עליה הוזמנו לחנות לקבלת שעון חלופי. לא ברור האם זה באמת יעזור.

SwiftKey תתקן משפטים שלמים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיקון משפטים של SwiftKey/מערכת וואלה!, צילום מסך

SwiftKey היא אחת המקלדות הפופולריות למכשירי אנדרואיד, ותומכת בעשרות שפות - בהן גם עברית - מזה שנים. היא הפכה פופולרית בזכות יכולתה לנחש את המילה הבאה אותה תרצו להקליד, באמצעות ניתוח מתוחכם של דפוסי הכתיבה שלכם. כעת מנסים בחברה להתקדם עוד צעד אחד, ולכתוב עבורכם משפטים שלמים.

מאחר ומדובר בשירות חדש וניסיוני, מציעה אותו בינתיים SwiftKey כאפליקציה נפרדת. החברה מקווה לאסוף פידבק רב במהלך החודשים הקרובים, טרם ההשקה הרשמית. בינתיים לא צריך לשלם - אז מה איכפת לכם לנסות?

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הטיסה התעכבה - בגלל האייפד של הטייס

מטוס. ShutterStock
מטוס/ShutterStock

לפני כשלוש שנים, החליטה חברת התעופה אמריקן איירליינס להחליף את הניירת עמה מחויב כל טייס להמריא באפליקציית אייפד - חיסכון של 16 קילוגרם והרבה פחות טרחה לצוות. זה עבד נהדר, עד סוף השבוע האחרון: עשרות טיסות עוכבו בנמל התעופה מפני שהאפליקציה, הכוללת גם את צעדי ההכנה להמראה, סירבה לפעול.

הטייסים נאלצו לאחר כבוד לשוב לטרמינל (חלקם אף נתבקשו לסובב את המטוס לאחר שכבר יצא לדרכו), להתחבר לרשת ה-WiFi המקומית ולהתקין את האפליקציה מחדש. לא ברור מה גרם לתקלה, אך בהתחשב באלטרנטיבה עושה רושם שמעט מאוד טייסים יבקשו לחזור לספרות הכבדה והמסורבלת של פעם אחריה.

  • עוד באותו נושא:
  • שעון אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully