וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי קיץ

1.5.2015 / 17:08

עם פרוץ הקיץ, ארז רונן נשאר בבית במזגן ומתייחד עם המשחקים הכי טובים של חודש אפריל האחרון - ויש לא מעט

חודש אפריל היה אחלה חודש להיות בו גיימר, ואם פעם היה צריך לחכות בסבלנות לנובמבר-דצמבר בשביל לקבל את המשחקים הגדולים באמת, בשנים האחרונות נראה שהם מפוזרים בצורה מאוזנת יותר על פני כל השנה. אם יש לכם פלייסטיישן, אקסבוקס, או PC והתפנו לכם 200-300 שקלים בחשבון הבנק - הנה האופציות הכי טובות שאתם יכולים להוציא עליהן את הכסף.

Grand Theft Auto V

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאיזו פלטפורמה? PC

למה זה כדאי? את GTA V בקושי צריך להציג. נצר למשפחת משחקי העולם הפתוח הפופולרית והמפורסמת בעולם, המשחק הזה יצא במקור לפני כמעט שנתיים, לקראת סוף 2013. אז מה הוא עושה ברשימה החודש? ובכן החודש, אחרי ציפייה ארוכה, גם בעלי המחשב האישי יכולים להצטרף סוף סוף לחגיגה שבעלי הפלייסטיישן וה-Xbox כבר למדו להכיר בעל פה. אז נכון, הסיפור פה לא חד כמו במשחקים הקודמים ומצב האונליין קצת מפוזר מדי בשעות הראשונות שלו - אבל עדיין מדובר בפרק המוצלח ביותר בסדרה לדעתי, שזה אומר לא מעט בהתחשב בהסטוריה המפוארת שלה.

גירסת ה-PC של GTA V כוללת, כצפוי, שיפורים במנוע הגרפי (לפחות אם המחשב שלכם חזק מספיק), את כל התכנים של המשחק המקורי פלוס עוד כמה בונוסים, וגולת הכותרת - אפשרויות להכניס שינויים לעולם המשחק על ידי הגיימרים עצמם, באמצעות מודים שכבר מתחילים לצוץ לרשת. הנה למשל מוד שמכניס לעולם המשחק לוויתן. סתם ככה, כי אפשר:

אם כבר שיחקתם ב-GTA V בקונסולה שלכם לא בטוח שיש טעם לשלם שוב על המשחק, אבל אם משום מה פספסתם את המשחק הנהדר הזה יש לכם כאן אחלה הזדמנות להשלים פערים.

Mortal Kombat X

לאילו פלטפורמות? PC, PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3, Xbox 360

למה זה כדאי? קצת קשה להאמין, אבל עד לפני ארבע שנים סדרת Mortal Kombat נחשבה לסוס מת. מי שהיתה אחת מסדרות משחקי המכות הפופולריות ביותר בתחילת שנות ה-2000 סבלה מירידה חדה באיכות, עד המשחק התשיעי שיצא ב-2011 והחזיר לגיימרים את האמון בלוחמים האולטרה-אלימים שאוהבים לכרות זה לזה את הראש. המשחק החדש הוא המשך ישיר הקודם - ולמרבה השמחה הוא מוצלח לא פחות ממנו.

הקונסולות החדשות גורמות לגרפיקה להראות טובה מתמיד, הדמויות החדשות שנוספו מצויינות, הסיפור מטופש כמו סרט הוליוודי טיפוסי ומהלכי ה-Fatality הם עדיין הדבר הכי אלים ומדמם שאפשר למצוא שם בחוץ. אם אתם שוקלים לקנות, דאגו רק להצטייד בבקר משחק נוסף, כי כרגיל הכי כיף לשחק נגד חברים.

Battlefield: Hardline

לאילו פלטפורמות? PC, PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One, Xbox 360

למה זה כדאי? סדרת משחקי המלחמה הוותיקה עברה השנה להתעסק במשטרה, באחד המשחקים הכי מעוררי מחלוקת בהסטוריה שלה. הסיפור כבר לא מספר על תלאות החיילים במלחמת העולם השניה או במלחמה מודרנית נגד הטרור - אלא בשוטרים שמנסים לעצור כל מיני גנבים. המצב לשחקן יחיד בנוי כמו סידרת שוטרים משנות ה-80, וזה... מוזר. ומטופש. וממש לא אופייני לסדרה, אבל לאו דווקא בקטע רע. המצב המרובה שחקנים הוא עדיין מהטובים שם בחוץ, שהתלונה היחידה עליו שהוא קצת דומה מדי לזה של Battlefield 4 ומרגיש לעיתים כמו חבילת הרחבה ולא כמו משחק חדש לגמרי.

Bloodborne

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Bloodborne/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאיזו פלטפורמה: PlayStation 4

למה זה כדאי? למרות ש-Bloodborne יצא בכלל לקראת סוף מרץ, זה עדיין אחד המשחקים שבילה הכי הרבה זמן בפלייסטיישן 4 שלי - וללא ספק המשחק הבלעדי הכי טוב שיצא לקונסולה הזו עד היום. במיוחד אם אתם מזוכיסטים. כי רמת הקושי של המשחק הזה פשוט מטורפת.

מדובר בהמשך רוחני לסדרת Souls (שכללה את Deamon's Souls ו-Dark Souls), רק הפעם בסביבה אורבנית ויקטוריאנית, עם עיצובי מפלצות הרבה יותר קריפיים. כמו תמיד, במהלך ההרפתקה תצטרכו לחסל עשרות מפלצות, שכל אחת מהן יכולה להרוג אתכם במכה אחת. וזה עוד בלי שהתחלנו לדבר על הבוסים. בקיצור - שיהיה לכם בהצלחה.
אחרי חודשים בהם ה-PlayStation 4 סבלה מיובש במשחקים בלעדיים - סוף סוף יש לגיימרים שנתנו את אמונם בסוני סיבה טובה להתגאות בקונסולה שלהם. האמת? Bloodborne מספיק טוב בשביל להצדיק קנייה של הקונסולה הזאת.

עוד משחקים בולטים שיצאו החודש

Broken Age Part 2 - החלק השני בהרפתקה של טים שייפר, יוצר הקווסטים הנוסטלגיים Monkey Island ו-Grim Fandango, ששבר שיאים בקיקסטארטר, מסיים את הסיפור הקסום על שני נערים שמוצאים את עצמם מחוץ לסביבה הטבעית שלהם. אם יש לכם פינה חמה בלב לקווסטים של פעם - שווה לנסות (אבל רק אחרי שסיימתם את החלק הראשון).

State of Decay Survival Edition - גירסה מחודשת למשחק הזומבים החביב שיצא במקור ב-2013, שנועדה לקונסולת ה-Xbox One. הגרפיקה עברה מקצה שיפורים וגם יש הרבה תוכן חדש. אם עדיין לא נמאס לכם מזומבים ולא שיחקתם במשחק המקורי - שווה לעשות סיבוב.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully