וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשת: הכתובת המוזרה שגולש מסר לנציגת שירות

30.4.2015 / 18:02

נציגת שירות התעקשה שהלקוח טל איילון צריך למסור שם רחוב שתכתוב על המעטפה, אז הוא נתן לה שם מומצא ובהחלט לא שגרתי. התוצאה הפכה ללהיט ויראלי

אחת החוויות שקיבוצניקים מכירים היטב היא סוגיית הכתובת הפרטית. נדמה שבעולם המודרני קשה לאנשים לקבל את העובדה שלא לכל אחד יש מספר בית ושם רחוב, במיוחד כשנדרשים לשלוח דואר. לטל אילון מקיבוץ כפר עזה זה קרה עם נציגת שירות שביקשה לשלוח לו דבר דואר, ודרשה לדעת מהי כתובתו המלאה. אילון ניסה להסביר לה שאין לו שם רחוב לתת לי, וכי כל דברי הדואר מגיעים למזכירות הקיבוץ ונאספים על ידי הנמענים, אבל היא התעקשה. והוא הסכים.

את התוצאה תיעד אילון בפוסט שהעלה לפייסבוק שלו, ושהפך ללהיט ויראלי עם מעל אלף שיתופים. אם פספסתם אותו, הנה:

שיחה שלי עם נציגת שרות :- "בסדר, אז אני רק צריכה שם רחוב ומספר בית"אני: "אין לי לא רחוב ולא מספר בית"- "סליחה" ?אני...

Posted by Tal Eilon on Tuesday, April 28, 2015

אילון מספר בשיחה עם וואלה! TECH שזו לא פעם ראשונה שמציקים לו בעניין הכתובת. "כמעט בכל הזמנה אינטרנטית או אצל שירות לקוחות העניין הזה עולה", הוא אומר, "או שזה שדה חובה או שאיזו טלפנית מקבלת בונוס לפי כמות השדות שהיא מצליחה למלא. בפעמים הראשונות עוד התעקשתי להסביר, ולרוב זה היה נגמר בפשרה על שם הקיבוץ במשבצת הרחוב". לדבריו, הוא גם לא היחיד שבחר בפיתרון היצירתי הזה: בקבוצות פייסבוק של קיבוצניקים מחליפים לא פעם חוויות דומות והצעות לשמות רחובות מקוריים. "זה קורה לקיבוצניקים כל הזמן", אומר אילון.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully