וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה שתגלה לכם בני כמה אתם. או שלא

3.5.2015 / 9:26

מנוע החיפוש של מיקרוסופוט שחרר לעולם בסוף השבוע אפליקציה חדשה שאמורה לנחש בני כמה אתם בתמונות, רק שמתברר שהקשר בין הגיל האמיתי למה שטוענת האפליקציה של בינג הוא מקרי בהחלט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טיילור סוויפט - הפסידה שנתיים לאפליקציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם גם אתם נתקלתם בפייסבוק בסוף בשבוע בחברים שחוגגים את גילם הצעיר לפתע, לא מדובר במגיפת בנג'מין באטן שתקפה את העולם אלא בלהיט החדש והמשעשע, אם כי מאוד לא מדויק, מבית היוצר של בינג - מנוע החיפוש של מיקרוסופוט והמתחרה העיקרית של גוגל.

האפליקציה החדשה עונה לשם "בן/בת כמה?" (How Old), והיא מריצה אלגוריתם אוטומטי שאמור בפשטות לנחש בני כמה אתם, אבל לפי הדיווחים ברשתות החברתיות בעולם נראה שזה לא כזה פשוט כמו שזה נשמע והמתכנתים של מיקרוסופוט לא ממש מצליחים לקלוע בול. במקרים רבים, כפי שהוכיחו הגולשים, אפילו לא באזור הכללי של הגיל הנכון.

63 לפני הספירה אולי

Posted by ‎חנוך דאום - Hanoch Daum‎ on Saturday, May 2, 2015

עיקר התגובות בפייסבוק וטוויטר נעות על הציר שבין "איזה כיף! סוף סוף מישהו אומר לי שאני נראית צעירה" ו-"אני לא מאמין שאני נראה זקן כל כך".

ואחרי שכולם סיימו להריץ את עצמם, הגיע תורם של הטרולים לבחון דמויות מפורסמות יותר כמו פרדי קרוגר (בן 76), וולדמורט (בן 81), גולום משר הטבעות (89) וזומבית מהסדרה "המתים המהלכים" (55).

וברשת, גולשים כבר מכינים ממים ובדיחות ברוח האפליקציה:

לפחות מישהו מרוצה :/

Posted by Avner Ressel on Sunday, May 3, 2015

בן כמה אני נראה?

Posted by ‎אני לקבל יכול פלאפל‎ on Saturday, May 2, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully