וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ל-HTC יש עוד מכשיר דגל

אילן גלר

5.5.2015 / 10:01

ה-M9e מציע כיסוי פלסטיק במקום מתכת ועדשה אחת במקום שתיים אבל זה עשוי להפוך אותו לטלפון טוב יותר, וזה מבלי לציין את הירידה במחיר. חבל שכרגע הוא מוצע רק באסיה

HTC_M9Plus. HTC,
HTC_M9Plus/HTC

בישראל ה-One M9 של HTC רק הספיק להגיע לחנויות בסוף השבוע האחרון, אך החברה הטאיוואנית כבר מציגה צמד מכשירי דגל חדשים ומשוכללים עוד יותר. שניהם מיועדים כרגע לשיווק רק במדינות מזרח אסיה, אם כי לא מן הנמנע שהסמארטפונים הנחשקים יזכו לגרסאות מערביות מאוחר יותר השנה.

ה-M9 פלוס, שקיומו כבר הודלף בחודש שעבר, הוא מכשיר בעל עיצוב דומה לזה של ה-M9 המוכר לנו, אך מצויד במסך גדול יותר של 5.2 אינצ', מעבד שמונה ליבות חזק, חיישן טביעות אצבע ומערך עדשות מצלמה כפול, המאפשר תיקוני פוקוס לתמונות לאחר שכבר צולמו (תכונה שדווקא הייתה קיימת ב-M8, מכשיר הדגל הקודם של HTC, אך נעלמה מהמפרט של יורשו).

ה-M9e שנחשף השבוע זהה כמעט בכל פרט לדגם הפלוס, אך מוותר על הגימור המתכתי היוקרתי ומציע במקומו כיסוי פלסטיק פשוט - ומחיר נוח יותר. הוא גם מצויד בחיישן 20 מגה פיקסל יחיד במקום צמד העדשות של הפלוס, אך במקרה זה מדובר דווקא בשינוי שעשוי לשפר את איכות הצילום.

מדוע בחרה HTC לשווק במערב דגם שזכה ללא מעט ביקורת על חוסר חדשנות, ובו-זמנית להציג באסיה צמד דגמים שנדמה כי עונה על רבות מהטענות הללו ומוכן יותר לקרב מול הסמסונג גלקסי S6 וה-LG G4? ייתכן כי החברה, המצויה בקשיים כלכליים, התקשתה בייצור דגמי העילית שלה בכמויות שיספיקו להשקה בין-לאומית, ועל כן מעדיפה לרכז מאמץ כרגע בשוק הביתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully