וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 הדברים שחשוב לקחת בחשבון לפני שבוחרים חבילת אינטרנט

10.5.2015 / 11:35

לפני כשלושה חודשים החלה רפורמת השוק הסיטונאי שמטרתה לפתוח את ענף התקשורת הקווית לתחרות ולסיים את ההפרדה המלאכותית בין ספק האינטרנט לבין חברת התשתית. רגע לפני שאתם מחליטים להחליף ספק אינטרנט הנה כל הפרמטרים שיש לקחת בחשבון

משפחה עם מחשבים בסלון. ShutterStock
חשוב לשים לב לראוטר כשכל המשפחה גולשת./ShutterStock

כמה זה עולה לי

לא מדובר פה בהחלטה הרת גורל, אבל כמו שהפולנים היו אומרים על תוצרת גרמנית שהיא משהו משהו, כך גם יש אינטרנט ויש אינטרנט. בעקבות הרפורמה, ספקיות התקשורת השונות יכולות לחכור מבזק תשתית ולמכור אותה ישירות לצרכנים. המחיר לחכירה נקבע ע"י משרד התקשורת. שורה תחתונה: מהשוואה של מחירי חבילות בנדל אינטרנט (ספק ותשתית) עולה כי הרפורמה תחסוך בין 20 ¤ ל-30 ¤ בחודש לצרכן. מומלץ לבדוק את השורות הקטנות: מה יקרה למחיר אחרי שנה, האם המחיר כולל / לא כולל דמי התקנה וכו'. תנאים אלו אינם אחידים ומשתנים בין ספקיות התקשורת השונות.

איכות היא לא מילה גסה

לפי מחקר שערכה חברת אורקל עולה כי 81% מהצרכנים מוכנים לשלם יותר עבור חווית שירות לקוחות טובה יותר, ויותר ממחצית הלקוחות מוכנים לשלם הפרש כספי של כ- 10% עבור מוצר איכותי יותר. ייתכן שחברות המציעות מחיר מעט גבוה יותר גם מציעות מוצר טוב יותר עם שירות ברמה גבוהה שתאפשר גלישה איכותית. שורה תחתונה: מומלץ לבדוק מה השירותים שהחברה מציעה מלבד מחיר.

גולשים על המגה

רוב הצרכנים עוברים לגלישה בקצבי מהירויות גבוהות של 100 מגה, גם בגלל שיותר ויותר מכשירים מתקדמים מתחברים לרשת, וגם כי האינטרנט הפך לאמצעי העיקרי לצריכת מדיה – תוכן וידאו ומוזיקה. לכן, הלקוחות מחפשים הצעות גלישה איכותיות המותאמות לסטרימינג, ולא רק מחיר זול. שורה תחתונה: חפשו את ההצעות המשתלמות לקצבי הגלישה הגבוהים.

אל תשלמו פעמיים - הגיע הזמן להתקדם לחבילת אינטרנט הכל כלול - במחיר אחד משתלם

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

נתב נתב ושוב נתב

אחד מהדברים שהכי חשוב לקחת בחשבון הוא ההסדר שמציעה כל חברה עבור הראוטר. חשוב לברר האם החבילה כוללת מודם-ראוטר במודל שכירות (בדומה לבזק) או שיש צורך לקנות את הנתב באופן עצמאי. האופציה של שכירות מאפשרת תמיכה טכנית במקרה של תקלה, אחריות ואת האפשרות להישאר תמיד מעודכנים בדגמים החדישים טכנולוגית. אם יש צורך בקניה, חשוב לוודא את משך האחריות, מה היא כוללת והאם יש תאימות טכנית מלאה עם חברת התקשורת שבחרתם. שורה תחתונה: לבדוק מה כל חברה מציעה ומה מדיניותה בנוגע לנתב במקרה שהחלטתם להתנתק.

לא כולל שירות

חשוב לבדוק את החברות גם בטיב ואיכות השירות ולא רק כמה הוא עולה. מה בוחנים? שירות טלפוני ואונליין מהיר ונוח, פריסת מערך טכנאים זמינים בכל הארץ, ניסיון מקצועי של טכנאים במקרה של תקלות, שירותי תמיכה הפועלים 24 שעות ביממה, שירותי אתר האינטרנט של החברה (האפשרות לבצע מגוון רב של פעולות באופן עצמאי), כמה קל/מסובך תהליך שדרוג, פריסת חנויות פיזית ברחבי הארץ וכו'. שורה תחתונה: אל תתפשרו על איכות. חברות הנחשבות לחדשות יותר ביחס למתחרים מציעות בעיקר שירות טלפוני ושירות עצמי באינטרנט ברמה בסיסית, לעומת חברות ותיקות יותר בשוק שמערך השירות שלהן נחשב למקצועי יותר ועם ניסיון מוכח.

תגיד, מה הערך המוסף שלך?

כל השירותים הנלווים שחברת האינטרנט מציעה ללקוח. השירותים הבולטים הם שירותי ענן חינמיים וללא הגבלה, שירות לגלישה ב-wifi מחוץ לבית בחינם, שירות סינון אתרים, שירות אנטי וירוס וכו'. שורה תחתונה: שירותי ערך מוסף מעידים על כך שאתם בידיים טובות, גם במחיר של כמה שקלים יותר בחשבון החודשי. חברת האינטרנט מחפשת לתת לכם צ'ופרים נוספים שיוסיפו לחוויית האינטרנט שלכם, לא תקחו?

פעם אחת ודי – הגיע הזמן להתקדם לחבילת אינטרנט הכול כלול במחיר אחד משתלם

הכתבה נכתבה בשיתוף בזק.

מערכת וואלה בשיתוף עם בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully