וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורנו: נשים מחפשות "שלישיות" יותר מגברים

13.5.2015 / 12:25

מחקר שבחן העדפות של גברים ונשים בחיפושי פורנו ברשת העלה נתון מעניין לגבי שלישיות. לגבי השאר, כנראה שאין יותר מדי חדש תחת השמש

שחקנית הפורנו הלבנונית מיה חליפה. אינסטגרם, צילום מסך
נשים מעדיפות נשים./צילום מסך, אינסטגרם

מחקר קצר על העדפות הפורנו של גברים ונשים ברשת העלה כמה ממצאים מפתיעים. אתר המירור הבריטי מדווח כי נשים מחפשות "לסביות" ו-"שלישיות" יותר מכל. החיפוש השלישי הכי פופולרי בקרב נשים הוא סרטוני הומואים, ולעומת הגברים, סקס סטרייטי נמצא איפשהו בתחתית הרשימה של הנשים.

גברים, לעומת זאת, הפגינו טעם קצת יותר מסורתי, לפי המחקר, למרות שאפשר לטעון שרוב אתרי הפורנו הגדולים בעולם מכוונים לגברים סטרייטים ולכן העדפותיהם הפכו לסטנדרט בתחום. הגברים העדיפו סקס סטרייטי על שלל צורותיו השונות (והמשפילות, בכל זאת אנחנו מדברים על פורנוגרפיה ברשת) והחיפושים הפופולריים ביותר היו בקטגוריות ה-"Teens" (צעירות) וה-"Mature" (נשים בשלות, שלא לומר מבוגרות).

לפי המחקר, נשים מחפשות ברשת "סקס לסבי" 132 אחוזים יותר מגברים ו-"שלישיות" הן מחפשות 75 אחוזים יותר מגברים. המכנה המשותף היחידי (בערך) שעלה מהמחקר הוא חיפוש תמונות של מפורסמים. קים קרדשיאן זכתה במרב החיפושים בקרב שני המגדרים, אחרי פרסום תמונות העירום שלה בחודש נובמבר בשנה שעברה. מיילי סיירוס הפרובוקטיבית זכתה גם לחיפושים רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully