וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא הרגש: באייפון הבא תצטרכו כנראה להיזהר עם הלחיצות

אילן גלר

14.5.2015 / 11:46

בדומה למקבוק החדשים ולשעון של אפל, ענקית המחשוב האופנתית מתכוונת ליישם את טכנולוגית ה- Force Touch גם בדגמים הבאים של אייפון. ככה לפחות מעריכים האנליסטים ומפיצי השמועות ברשת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נו, מה אתה כזה רגיש?!/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשלב הזה, נראה שאפל לא ממהרת לשדרג את האייפון 6 המצליח; החברה לא צפויה להכריז על שום דבר חדש בגזרה הסלולרית עד חודש ספטמבר לפחות, אך זה לא אומר שחרושת השמועות אודות טכנולוגיות שישולבו בדגם הבא לא החלה.

שמועה אחת כזו שאליה מצטרפים יותר ויותר אנליסטים העוקבים מקרוב אחרי תכניותיה של אפל היא מסך חדש התומך ב-Force Touch, תכונה שכבר הוצגה בדגמי המקבוק החדשים ובשעון של אפל.

Force Touch הוא למעשה חיישן המסוגל למדוד במדויק את מידת הלחץ המופעל על המסך, לצד מערכת רטט מתוחכמת. זו נועדה ליצור תחושה כאילו לחצתם על כפתור פיזי, למרות שבפועל אף חלק במכשיר לא זז ממקומו. בשעון אפל, טכנולוגיה זו מנוצלת על מנת להבדיל בין לחיצה "קלה" על המסך, המשמשת בדרך כלל לפתיחת תפריטים, ולחיצה "חזקה" המלווה ברטט מורגש ומציעה אפשרויות אחרות.

כך זה יראה גם על האייפון הבא, שיקרא ככל הנראה אייפון 6S. לחיצה חלשה על המסך תוסיף לתפקד בצורה דומה להיום, בעוד שלחיצה מעט חזקה יותר תוכל לפתוח תפריטים או להפעיל אפשרויות נוספות. מפתחים יוכלו לנצל את החיישן לאפליקציות ספציפיות, כמו תוכנת ציור בה עובי הקו נשלט על ידי עוצמת הלחיצה, או פסנתר וירטואלי שבו ככל שתלחצו חזק יותר, יהיה הצליל גבוה וארוך יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully