וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 הסרטונים הפופולריים בישראל בעשור האחרון. צפו

17.5.2015 / 12:50

בכל דקה מועלות ליוטיוב 300 שעות של תוכן וידאו, וגם הישראלים צפו בעשור האחרון מיליוני פעמים בקטעים הפופולריים שנחתו, בשלב מסוים, על המסך של כולנו. לאיזה מקום הגיע הסרט של יובל המבולבל? עשור במספרים

גמבה סטייל. יוטיוב, צילום מסך
הישראלים בחרו בגמבה סטייל./צילום מסך, יוטיוב

יוטיוב חוגגת עשור של פעילות מוצלחת במיוחד בעולם. לפי הנתונים, בכל דקה מועלות לאתר 300 שעות של תוכן וידאו, כשמחצית מהצפיות מגיעות היום ממכשירים ניידים. ליוטיוב יותר ממיליארד משתמשים ברחבי העולם ועד כה, הסרטון הנצפה ביותר בכל הזמנים הוא "גנגאם סטייל", שעדיין זוכה למיליון צפיות מדי יום. יוטיוב זמין ב-76 שפות שונות, ומגיעים אליו 95 אחוזים מכל משתמשי האינטרנט בעולם.

בין כל החתולים המפורסמים שזכו לתהילת עולם הפופולרי ביותר עד היום הוא Nyan Cat ובאופן מפתיע, המדינות עם הכי הרבה שעות צפייה בחלוקת לכמות משתמשים הן איחוד האמירויות וערב הסעודית. הסרטון Rebecca Black's Friday, אגב, נצפה פי שלושה יותר בימי שישי מאשר בכל יום אחר בשבוע.

האתר ששינה את הדרך בה אנחנו צורכים קטעי וידאו וקליפים מפרסם סטטיסטיקה מעניינת לגבי העדפות הצפייה, גם שלנו הישראלים (לא כולל קליפים רשמיים):

1. גמבה סטייל

2. שיר המונדיאל 2010

3. Charlie bit my finger

4. יובל המבולבל - הסרט

5. כוכב רשת סטייל

6. ישראל The Voice - יובל דיין - שאריות של החיים

7. Ylvis - The Fox

8. פורים שמח עם רינת ויויו

9. Kobe vs. Messi: The Selfie Shootout

10. מני מלכה ויוחאי ספונדר - שיר השיקסע

בגזרת הקליפים הרשמיים הנצפים ביותר בישראל, פאר טסי -לוקח בקלות את המקום הראשון עם "דרך השלום", אחריו אייל גולן עם "כשאת איתו", במקום השישי שוב אייל גולן עם "כל החלומות" ובמקום השביעי דודו אהרון עם "אמא יקרה". אחריו
הפרויקט של רביבו בשיר "תן לזמן ללכת" ושאר המקומות שמורים לשירים מחו"ל שעשו חיל גם אצלנו.

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully