וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצב הביוני ניצל בזכות מקור מטיטניום

17.5.2015 / 17:00

פעילים טורקיים למען בעלי חיים הצילו את הצב ממוות בטוח, לאחר שסירה חתכה לו את המקור, אבל ללא השדרוג המדליק הזה מטיטניום הוא לא היה שורד יותר מדי זמן חזרה בטבע

הצב הביוני. youtube, צילום מסך
זוכרים את טוקה מצבי הנינג'ה?/צילום מסך, youtube

הזיהום הגובר ופעילות האדם באוקיינוסים ובימים ברחבי העולם גובה קורבנות רבים בקרב בעלי החיים, שאנו פולשים לטריטוריות שלהם, אבל מדי פעם מגיע גם סיפור חיובי המוכיח שהטכנולוגיה מסוגלת גם להציל חיים.

סיפורו הטראגי של הצב הזה היה יכול להסתיים, כמו במקרים דומים רבים, במוות אבל תודות לתושייתם של פעילים למען בעלי חיים מטורקיה, הוא כנראה יזכה לחיים מלאים ומלאי בלינג.

הפעילים מצאו את הצב כמעט ללא רוח חיים בים, לאחר שמדחף של סירה כיסח חלק משמעותי מהמקור שלו. הוא שוקם בסיוע וטרינרים אך היה ברור לכולם שהוא לא ישרוד בטבע אם יחזירו אותו ללא מקור מתפקד.

הפעילים יצרו קשר עם חברת BTech Innovation המספקת שירותי הדפסה תלת-ממדית ואלה התאימו לו מקור ביוני שיושב עליו בול ומעניק לו מראה קרבי במיוחד.

מומחי החברה יצרו לו לסת עליונה ותחתונה והדפיסו אותה מטיטניום המשמש להשתלות אצל בני אדם. לפי הדיווחים המקור נקלט בהצלחה והצב מתאושש מהניתוח והטראומה. התכנון הוא לשחררו בקרוב חזרה למים בהם הוא גדל כדי שיחייה חיים נורמליים ואולי גם ישוויץ במקור החדש והמתקדם שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully