וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראלי: אימא עושה ליפסינק להתקף הזעם של בתה. צפו

אילן גלר

18.5.2015 / 10:26

במקום לחזור על מה שעשתה עד היום, כדי להרגיע את בתה, ג'ניפר קולסון האמריקנית שלפה את הסמארטפון והחלה לצלם את עצמה "צורחת" במקביל לילדה המתוסכלת. וכך הפכה סאגת צחצוח השיניים לצחוק בריא

צילום מסך

מה עושים כשהילד נכנס להתקף זעם ומסרב לישון? אפשר להתעלם, להתעצבן, לנסות להסביר או לבחור בעוד כמה אופציות שיחמירו את המצב. או שאפשר לעשות את מה שעשתה ג'ניפר קולסון מלוס אנג'לס - לעמוד מול המראה בחדר האמבטיה ולעשות ליפסינק משעשע במיוחד להתקף הזעם של בתה בעקבות ניסיון כושל לצחצוח שיניים. הסרטון הפך תוך זמן קצר ללהיט ויראלי וצבר כמעט מיליון וחצי צפיות.

בסרטון הקצרצר מצליחה ג'ניפר לצפות מראש כל תלונה וצרחה קולנית, כולל אלו שמגיעות בעקבות צילום הווידאו עצמו, בהנחה כמובן שזה לא הוקלט מראש והיה מתוכנן (לא שזה הופך את הקטע לפחות מגניב). בסופו של דבר הכול מגיע לסיומו בשלום. למרות שבתחילה הילדה אינה מרוצה מהמצב, עושה רושם כי לקראת הסוף הבת משועשעת למדי מההתרחשות, והצילום הופך אמצעי להרגעת הרוחות.

בסוף הסרטון מופיעה ההודעה: "התקף זעם זה מובא לכם בחסות עייפות עצומה וגירוד בלתי נראה ברגל". התגובות לסרטון ברובן המוחלט מפרגנות מאוד. "קורע! את יכולה לעשות עבודה מצוינת בללמד הורים אחרים איך להירגע וליהנות מרגעים מורטי עצבים", כותב אחד המשתמשים. "כשאתה לא יכול לבכות, תצחק!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully