וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנים לאליפות העולם בסוליטייר?

19.5.2015 / 17:57

לכבוד חגיגות 25 שנה למשחק המיתולוגי, מיקרוסופט הכריזה על טורניר עולמי בסוליטייר. מי שיעדיף יוכל להתמודד במקצים של פריסל, ספיידר ושאר המשחקים החינמיים שהגיעו בעשורים האחרונים עם מערכת ההפעלה. אנחנו מחכים בינתיים לאתגר האמיתי - אליפות שולה מוקשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה זמן בזבזתם על זה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמה שעות בזבזה האנושות על משחקי סוליטייר מאז הוא הגיח לאוויר העולם לפני 25 שנה? כנראה שאת הנתון הזה לעולם לא נדע אבל אם השחתתם את זמנכם לשווא על המשחק המיתולוגי של מיקרוסופט, ענקית המחשוב האמריקנית מזמינה אתכם לטורניר סוליטייר העולמי להוכיח כמה אתם באמת טובים.

כהכנה לטורניר, החברה מחפשת את השחקנים הטובים מבין עובדיה בתחרות פנימית ובתאריך 5 ביוני כולנו נוכל להתמודד על תואר אלוף העולם בסוליטייר (או האיש הכי משועמם בעולם). זה אומר שיש לכם רק שלושה שבועות להשחיז את כישורי המשחק שלכם.

בשני העשורים וחצי מאז הושק המשחק לראשונה (18 במאי 1990), סוליטייר עבר כמה שינויים והוליד לא מעט משחקי-המשך כמו קלונדייק, פריסל, ספיידר ועוד. במהלך הטורניר יערכו מקצים בכל אחד ממשחקי הווינדוז המוכרים אבל גולת הכותרת תהיה התחרות בין אלופי העולם לאלופי מיקרוסופט.
עד כה לא ברור מה יהיה הפרס בטורניר, שהוא גם כנראה ניסיון לפצות את המעריצים, אחרי שבווינדוז 8 הסירה מיקרוסופט את המשחק (אבל אל חשש - הוא יחזור בווינדוז 10).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully