וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מציגה דגמי מקבוק ואיימק חדשים - ומורידה מחירים

אילן גלר

20.5.2015 / 9:41

דגם ה-27 האינצ' הבסיסי של המחשב השולחני יעלה בארה"ב 1,999 דולרים, עם כונן קשיח רגיל במקום הכונן ההיברידי שזמין בדגם היקר יותר. מחשב האיימק 5K "רטינה", עם המסך האיכותי, יורד ל-2,299 דולרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המחיר יורד./מערכת וואלה!, צילום מסך

לא כל מוצר חדש מצדיק מבחינתה של אפל מסיבת עיתונאים גדולה ומתוקשרת. לפעמים החברה עם התפוח יכולה להסתפק גם בהודעה פשוטה לעיתונות, כמו המתחרות שלה. כך במקרה של עדכון קו מחשבי המקבוק והאיימק אותו חשפה אפל, הרלוונטי בעיקר לגרפיקאים ואנשי מקצוע אחרים המעוניינים במחשבים הטובים ביותר - והיקרים ביותר - של החברה.

עדכון קו מחשבי המקבוק מתייחס למקבוק 15 אינצ', שזוכה כעת למשטח מגע מסוג Force Touch ללא חלקים נעים, בדומה לזה שהותקן בשעון החכם של אפל. המחשבים החדשים מגיעים עם זיכרון פלאש מהיר יותר, סוללה המספקת שעה נוספת של שימוש לעומת דגמי 2014, ובדגמים הבכירים מעבד גראפי חדש של AMD המציע שיפור ניכר בביצועי התלת-ממד ועיבוד הווידאו של המחשב הנייד.

באשר לאיימק, המחשב השולחני של אפל המותקן כולו בתוך המסך (תצורת All-In-One), זה מוצע כעת למכירה בדגמים חדשים וזולים יותר בעבר. דגם 27 האינצ' הבסיסי יימכר כעת בארה"ב תמורת 1,999 דולרים, עם כונן קשיח רגיל במקום הכונן ההיברידי שזמין בדגם היקר יותר. מחשב האיימק 5K "רטינה", המצויד במסך איכותי במיוחד, יורד מעט במחיר ל-2,299 דולרים בזכות התפשרות על מעבד מעט חלש יותר. כמובן שגם במחירים הללו לא מדובר במחשבים זולים, אך הם מעט יותר נגישים כעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully