וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליק: הטלפון הזה מחזיק 20 יום בין טעינות ונכנס לארנק

אילן גלר

21.5.2015 / 9:16

מחזירים את הגלגל לאחור: Light Phone הוא טלפון סלולרי מינימלי שנותן פייט לכל הטלפונים החכמים והגדולים בזכות עיצוב מדליק ומפרט פוסט-מודרני אנטי-סמארטפוני מובהק

לייט פון. קיקסטרטר, צילום מסך
מחזיק 20 יום בין טעינה לטעינה./צילום מסך, קיקסטרטר

איך היו נראים הטלפונים הניידים שלנו אילו מהפכת הסמארטפון מעולם לא הייתה מתרחשת? צוות מהנדסים ומעצבים ניו-יורקי ניסה לענות על כך, והתשובה שלהם - מכשיר סלולרי מינימליסטי במיוחד בשם Light Phone - צוברת תאוצה במהירות דרך קמפיין הקיקסטארטר.

ה-Light Phone הוא מכשיר זעיר ביחס לטלפונים אליהם התרגלנו. מידותיו אינן גדולות מאלו של כרטיס אשראי, ומשקלו עומד על מעט יותר מ-36 גרמים. בתוך המארז הזעיר הזה הצליחו המהנדסים לדחוס טלפון פשוט, המסוגל להוציא שיחות ולשלוח הודעות SMS - וזהו. אפילו מסך מלא לא תמצאו כאן, אלא מטריצת LED הכוללת מספרים ואותיות בלבד.

למרות הגודל המינימלי, נהנה המכשיר מזמן סוללה מדהים: לא פחות מ-20 ימי שימוש ברצף על בסיס טעינה אחת. מאחר וצוות המפתחים איננו משוכנע כי יצליח לשכנע אתכם לנטוש את הסמארטפון שלכם לחלוטין, בכוונתו להשיק גם אפליקציה לאנדרואיד ולאייפון שתספק קישוריות עם הלייט-פון ותהפוך אותו למעשה למעין מכשיר "גיבוי" ברגעים האלה שסוללת הסמארטפון שלכם מתרוקנת.

גם מחירו של המכשיר נמוך מכפי שהתרגלנו, ואם תמהרו להזמין אותו דרך קמפיין הקיקסטארטר הוא ישלח אליכם תמורת 100 דולרים בלבד. רמות מימון גבוהות יותר יזכו אתכם בעיצובים בלעדיים, חולצות ומכשירים נוספים אותם תוכלו להעניק לילדים ולחברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully