וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתגעגעים לאייפוד? הגלגלת הקלאסית מעכשיו גם באייפון

אילן גלר

21.5.2015 / 17:17

מי שזוכר את ימי האייפוד העליזים, בהם אפל באמת שינתה את העולם בכל השקה, לבטח ייהנה להתרפק לכמה רגעים על הגלגלת הישנה שאפיינה כל כך את נגן המוזיקה שלה

בימים שלפני האייפון והאייפד, סימן האייפוד - נגן המוזיקה האהוב והמהפכני של אפל - את שובה של ענקית הטכנולוגיה לקדמת הבמה של התעשייה. אחת מתכונותיו הבולטות הייתה הגלגלת המפורסמת, שעשויה להיראות היום פרימיטיבית למדי, אך הייתה אז לא פחות ממהפכה באופן בו אנו שולטים בגאדג'טים הקומפקטיים שלנו.

אם אתם מתגעגעים לימים הפשוטים הללו - או שמעולם לא היה לכם אייפוד ומתחשק לכם להבין ממה כולם כל כך התלהבו אז, כדאי שתנסו את מקלדת ה-Click Wheel לאייפון. האפליקציה החינמית הזו משחזרת בדייקנות את חווית השימוש באייפוד, כולל האפקטים הקוליים והעיצוב המוכר כל כך.

שימו לב כי לאחר ההתקנה עליכם להיכנס להגדרות השימוש של האייפון, ולהעניק למקלדת "גישה מלאה" (Full Access) כדי שתפעל כהלכה. אבל אל דאגה, המפתחים מבטיחים שלא ישתמשו בגישה הזו לרעה.

מקלדת ה-Click Wheel היא כמובן שיטה מאוד לא יעילה או מהירה להקליד אותיות - אות אחת בכל פעם, בקצב ושימושיות שמזכירים יותר מכל טלפון חוגה. קשה להאמין שתרצו לעבור לשימוש במקלדת על בסיס יום יומי, אך זו לא המטרה. לטיול מפנק במסדרונות הנוסטלגיה, או סתם לחוויה מחנכת בדברי ימי הטכנולוגיה שכבשה את העולם, זו אחת האפליקציות המוצלחות ביותר שראינו בשבועות האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully