וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמיילי מזיל ריר, בייקון וסלפי: האימוג'ים החדשים של 2016

אילן גלר

21.5.2015 / 17:27

ארגון היוניקוד - הגורם המסדר בתחום האימוג'ים - הגיש ליצרניות הסמארטפונים את רשימת האייקונים החדשים שהן יצטרכו לעצב לקראת השנה הבאה. בין החידושים: לב שחור, קטנוע ויד-על-פרצוף (Face Palm)

אימוג'ים חדשים 2016. יאהו, צילום מסך
ככה הם ייראו? כל יצרנית תוכל לעצב אימוג'ים לפי הפרשנות שלה/צילום מסך, יאהו

בעוד שבאפל, מיקרוסופט וגוגל עדיין עובדים על שילוב אמוטיקונים חדשים שהוצגו השנה במערכות ההפעלה שלהם, ארגון היוניקוד - הגורם המסדר בתחום - כבר גיבש את המלצותיו לאייקונים שיצטרפו למקלדות הווירטואליות בשנת 2016. הרשימה המלאה כוללת לא פחות מ-38 אמוטיקונים, ללא מכנה משותף כלשהו מלבד מה שמגדירים ביוניקוד כ"עניין הציבור" בשילובם.

בין האייקונים החדשים אליהם תצטרכו להתרגל תמצאו אייקון "סלפי" (צילום עצמי) רשמי, אישה בהריון, אבוקדו, מלפפון, תפוח אדמה, פרצוף מזיל ריר, נסיך, יד-על-פרצוף, איש בטוקסידו, קטנוע, לב שחור, ליצן, משיכת כתפיים, בייקון ועוד כמה חיות כמו עיט, ברווז, עטלף וינשוף.

הארגון מגיש ליצרני מערכות ההפעלה רשימה טקסטואלית בלבד, והם אלו שאחראים על ציור האימוג'ים באופן שנראה להם הנכון והמדויק ביותר. אל תתפלאו, לפיכך, אם למושג הסלפי יתקבלו פרשנויות שונות לגמרי מצד האומנים שיתבקשו ליצור את האמוטיקון עבור מכשירי האייפון והאנדרואיד.

עדכון 2015, שחלקים ממנו כבר זמינים למכשירי סמארטפון שעליהם מותקנות הגרסאות האחרונות של אנדרואיד ו-iOS, היה בין הדרמטיים בתולדות הארגון. בין השאר, נתבקשו יצרני מערכות ההפעלה ליצור אימוג'ים בצבעי עור שונים, ולהפסיק להתייחס לצבע העור הבהיר כברירת מחדל (כלומר, להחליף את צבע הגוף לצבע ניטרלי כמו אפור). כמו כן, כלל העדכון אייקון "אצבע משולשת", שבינתיים רק מיקרוסופט הסכימה לשלב במערכת ההפעלה חלונות 10.

  • עוד באותו נושא:
  • אימוג'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully